Raad het bordspel

Guards of Atlantis?
Geproficiteerd! Is dus een moba in bordspelvorm. Duurt misschien een beetje te lang, maar zit verder wel zeer goed in elkaar en speelt ook gewoon heel leuk. Ik zie nu net dat er een remake is die het spel nog wat meer stroomlijnt en het sneller doet spelen, maar of ik daar nu €200 wil tegen aan gooien is de vraag.

Geproficiteerd! Is dus een moba in bordspelvorm. Duurt misschien een beetje te lang, maar zit verder wel zeer goed in elkaar en speelt ook gewoon heel leuk. Ik zie nu net dat er een remake is die het spel nog wat meer stroomlijnt en het sneller doet spelen, maar of ik daar nu €200 wil tegen aan gooien is de vraag.
Wat betekent moba?

7Hjqt0x.jpg

Woops typo inderdaad, u en i staan langs mekaar ;-).

En geen idee welk "wie heeft de coolste miniatuurkes" spel dat nu weer is :p, maar ik gok dat iemand het snel zal raden.

Neenee, ze worden zo geproduceerd (niet zelf geverfd dus), en het is geen pure miniatures game. Ik toon gewoon het bord niet, want dat is een weggever.

ah, niet zelf geverfd :p. Ik ken maar 2 spellen met geverfde meegeleverde miniatures:
Mechs vs Minions (maar dat lijkt het mij niet)
en

Heroscape? (als het dat niet is, dan pas ik voor dit rondje :p)

Heroscape, just !!
Volgens mij is het dat, maar niet 100% zeker? Ik herkende vaag die dude met zijn draakske, maar kon het niet plaatsen.

Heroscape is correct. Eigenlijk was mijn vorige post al een te grote tip :p
Blijf echt een zwak hebben voor dat spel :) Heb redelijk was landschap liggen daarvoor, maar ben altijd op zoek naar meer.

Ik heb daar de originele set van liggen en nog 2 expansions van het 1 of het ander. Waarschijnlijk al 10 jaar niet maar aangeraakt ofzo :s.
Ik vond dat ook wel leuk ja, maar gebruikte het landscape uiteindelijk gewoon om Heroclix te spelen :p (ook al is dat normaal squares ipv hexes).

Terug
Bovenaan