Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CorrectNa twee van je tips te checken kwam ik uit op....Saga
Om eerlijk te zijn er zijn wel veel raakpunten...omg ik was echt zeker van mijn stuk![]()
Ik heb het spel zelf in m'n collectie denk ik, maar kan er niet opkomenOm eerlijk te zijn er zijn wel veel raakpunten...

Dark Souls?
En dan heb ik nog ene gok (want OfFPiR heeft mijne 2e genomen)![]()

Board game heeft mooie mini's en kan leuk zijn met wat house rules, maar er zijn dungeon crawlers die véél beter zijn.Ik ben een grote Souls fan, zijn de bord/kaartspellen de moeite?
Na exhaustief BGG opzoekwerk: Earth Reborn ...Allemaal mooie pogingen......echter helaas allemaal mis. Misschien moet ik straks meer dan 1 extra components toevoegen
.Ah oei dat spel ken ik dus totaal nietNa exhaustief BGG opzoekwerk: Earth Reborn ...
Is dat de moeite? Ik denk dat ik de laatste 10 jaar al elke keer daar naar kijk op Essen, maar nooit gekocht.
Ding ding! CorrectNa exhaustief BGG opzoekwerk: Earth Reborn ...
Is dat de moeite? Ik denk dat ik de laatste 10 jaar al elke keer daar naar kijk op Essen, maar nooit gekocht.
en de random scenario generator was een beetje hit-miss. Ik denk wel dat er ondertussen fan made scenario's zijn gemaakt.