Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeps, vergist met village Green
Gewoon blijvenIk ken geen enkel spel van de voorbije 30 pagina's...ik kwam is een kijkje nemen om te zien of ik kon meedoen maar ik ben al even rap weg![]()
. Je kan er enkel maar spellen met leren kennen 
Dit dus.Gewoon blijven. Je kan er enkel maar spellen met leren kennen
![]()
Ook vaak onbekend voor mensen die wel al effe stevig in de hobby meedraaienDit dus.
Zou jammer zijn een geïnteresseerde te verliezen omdat er geen bekende spellen gepost worden (allez het is te zeggen, het zijn in de meeste gevallen erg bekende spellen, maar onbekend voor degene in kwestie).
. Hoeveel posts ik zie passeren da ik gewoon nie weet/ken 
was dus helmaal juist. bij ons noemde dat "milles bornes"1000 Kilometer!!!![]()
Goed gegokt! De gewerkte versie om precies te zijn.Wilde gok: Egizia?
Door wat halve prentjes te zien, ga je eigenlijk weinig nieuwe spellen leren kennen, imo.Gewoon blijven. Je kan er enkel maar spellen met leren kennen
![]()
Ik vind net van niet.Door wat halve prentjes te zien, ga je eigenlijk weinig nieuwe spellen leren kennen, imo.
Aja, dan hebt ge nog meer games om niet te spelen.Ik vind net van niet.
Eens het antwoord gegeven is, zoek ik het op op BGG om te zien wat het precies is. Kwestie van mijn kleine collectie wat uit te breiden.
Tsukiji?Cool, heb die in huis maar nog maar 1x kunnen spelen pre-lockdown.
![]()
Mwoah ik doe het toch ook gelijk StanTem. Ik kijk altijd wel eens naar de games op BGG als ik ze niet ken.Door wat halve prentjes te zien, ga je eigenlijk weinig nieuwe spellen leren kennen, imo.