Raad het bordspel

Die ken ik toch ook niet.
Kijk eens tussen uw Kickstarters die nog in de folie zitten.
unsure.gif

Wacht ma op de bevestiging, want Rosenberg recycled zijn components nogal graag. Garantie dat ge nog 2 spellen gaat vinden met die specifieke vis en hout tokens :p.
Mijn volgende gok is 1 of andere uitgave van Le Havre, die heeft ook vis en hout.

Correct!

Die visjes zitten volgens mij enkel in Nusfjord :)
Le Havre heeft ook vis, maar cardboard tokens. Ik ben overtuigd dat er ooit een deluxe versie is uitgebracht met wooden tokens, maar ik kan daar precies niks van vinden.

Voor de volgende ga ik beginnen met een foto van... euh van... edelstenen :unsure::

Ik gok dat het ne moeilijke is, dus ik ga direct wat tips meegeven:
- Foto hierboven is van de rulebook, edelstenen verzamelen is 1 van de main doelen.
- Foto hieronder is het volledig bord.
- Spel is gemaakt door 1 van de granddaddies van hedendaags boardgaming, samen met zijn "frequent collaborator".
- Samen hebben ze heel wat games in de top bgg lijsten, en iedereen gaat (bijna zeker) al een spel van hun gespeeld hebben.
- Dit spel van 2008 is een (imo) genegeerd topspel. Om de 1 of andere reden nooit prijzen gewonnen of populair geweest... ondanks dat het innovatief is, lekker wegspeelt, en zeer diep kan gaan.

Cavum it is :).
Elk jaar op Spel (in A'pen) ligt dat aan een spotprijs en kijk ik er weer naar om toch maar tot de conclusie te komen dat het mij totaal niets zegt :p. Wolfgang en Kramer hebben er zo nog wel enkele :)

Lol ok ... ik dacht dat het moeilijker zou zijn 😥.
Volgende keer meenemen, is zijn spotprijs absoluut waard !

Terug
Bovenaan