Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 15 januari 2021 #521 hate4recipe zei: Ik dacht dat 't voor te lachen was Klik om te vergroten... Wij zijn serieuze mensen hoor.
hate4recipe zei: Ik dacht dat 't voor te lachen was Klik om te vergroten... Wij zijn serieuze mensen hoor.
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 15 januari 2021 #525 OfFPiR zei: Guild Master? Klik om te vergroten... Ding ding
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 15 januari 2021 #526 Lol, heb die. Wel nog in seal Ja, die KS'ers komen dus toe zonder de mogelijkheid ze te spelen natuurlijk.
Lol, heb die. Wel nog in seal Ja, die KS'ers komen dus toe zonder de mogelijkheid ze te spelen natuurlijk.
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 15 januari 2021 #528 Ik heb hem hier al een keer op tafel gekregen, maar mijn vrouw vond de uitleg te lang duren en we hebben het dan maar weer opgeborgen. Laatst bewerkt: 15 januari 2021
Ik heb hem hier al een keer op tafel gekregen, maar mijn vrouw vond de uitleg te lang duren en we hebben het dan maar weer opgeborgen.
Xerpes Active member Crowdfunder FE 15 januari 2021 #529 Sir.Killalot zei: Ik heb hem hier al een keer op tafel gekregen, maar mijn vrouw vond de uitleg te lang duren en we hebben het dan maar weer opgebergd. Klik om te vergroten... Story of my life
Sir.Killalot zei: Ik heb hem hier al een keer op tafel gekregen, maar mijn vrouw vond de uitleg te lang duren en we hebben het dan maar weer opgebergd. Klik om te vergroten... Story of my life
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 15 januari 2021 #532 Dat is wel het meest random kaartspel dat ik al heb gezien.
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 15 januari 2021 #534 Kiekebanus zei: Cortex? Klik om te vergroten... yup
V Vinceness Well-known member 16 januari 2021 #537 Post er nog eens iemand een kaartje van Zombicide volgende keer?
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 16 januari 2021 #538 Tip zou handig zijn, ik weet het niet. Ik dacht dat bordspellen raden redelijk simpel was, jullie hebben het tegendeel bewezen
Tip zou handig zijn, ik weet het niet. Ik dacht dat bordspellen raden redelijk simpel was, jullie hebben het tegendeel bewezen
Wacko Santa Well-known member 16 januari 2021 #540 StanTem zei: Die ken ik toch ook niet. Klik om te vergroten... Trick-taking games, niet mijn ding