Alleh we zullen wat makkelijker gaan, de deze is echt wel ne classic:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Power Grid?

Klopt!Jumble Jam
Niet googlen he dan :')Ik speel da spel ni dus kga het ni zeggen. Ma die is wel heel makkelijk te Googlen eh![]()
Ik heb die een paar jaar terug in een opwelling tweedehands gekocht op Zomerspel, en zeker geen spijt van gehad. Ik speel het te weinig wegens gebrek aan een echt actieve boardgamegroep, maar voor jou mag dat geen probleem zijnGeen image search, gwn de naam van de kaart. Maar ik antwoord toch ook ni. Is dat de moeite om te kopen Killalot? Of kost dat uiteindelijk te veel?
.Het enige spel hier dat ik al gespeeld hebAlleh we zullen wat makkelijker gaan, de deze is echt wel ne classic:
.Mwoah pasop, ik heb 1 core bordgame groep van 7 man, en nog eentje van 5 man waar ik nu en dan mee aansluit. Maar dit type spel speelt eigenlijk niemand echt. Er is maar 1 persoon van die 12 die zou meedoen.Ik heb die een paar jaar terug in een opwelling tweedehands gekocht op Zomerspel, en zeker geen spijt van gehad. Ik speel het te weinig wegens gebrek aan een echt actieve boardgamegroep, maar voor jou mag dat geen probleem zijn.
ZIEDE WEL DAT VOLK POWERGRID KENT STANTEM !!!Het enige spel hier dat ik al gespeeld heb![]()