Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 10 januari 2021 #283 Cerulean zei: Raiders of the North Sea Klik om te vergroten... Correct.
Cerulean Well-known member Crowdfunder FE 10 januari 2021 #287 Vinceness zei: Ah! Da's kzoetduustkeerzeggen, natuurlijk! Klik om te vergroten... Fout! Maar je zit er dicht bij.
Vinceness zei: Ah! Da's kzoetduustkeerzeggen, natuurlijk! Klik om te vergroten... Fout! Maar je zit er dicht bij.
Cerulean Well-known member Crowdfunder FE 10 januari 2021 #289 Lint zei: Nexus Ops denk ik Klik om te vergroten... Correct
Lint Well-known member Crowdfunder FE 10 januari 2021 #290 Om in hetzelfde thema (space) te blijven: Dees is wel wat complexer.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 11 januari 2021 #294 Sqarzz zei: lijkt een beetje op Rex, final days Klik om te vergroten... Ding ding, amaai had niet verwacht dat het zo snel ging gaan, impressive!!
Sqarzz zei: lijkt een beetje op Rex, final days Klik om te vergroten... Ding ding, amaai had niet verwacht dat het zo snel ging gaan, impressive!!
Lint Well-known member Crowdfunder FE 11 januari 2021 #295 StanTem zei: Al die moeilijke opdrachten Klik om te vergroten... Ik vind degenen die jullie makkelijk vinden net moeilijk
StanTem zei: Al die moeilijke opdrachten Klik om te vergroten... Ik vind degenen die jullie makkelijk vinden net moeilijk
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 11 januari 2021 #296 Ben totaal niet thuis in dat genre dus voor mij zijn die heel moeilijk.
Cerulean Well-known member Crowdfunder FE 11 januari 2021 #298 Sqarzz zei: Let's do this! Klik om te vergroten...
Strijkijzer Redactiechef 11 januari 2021 #299 God ben echt slecht in dit. Heb nochtans al wat spellen gespeeld van wat er gepasseerd is maar vergeet precies altijd hoe die eruit zien
God ben echt slecht in dit. Heb nochtans al wat spellen gespeeld van wat er gepasseerd is maar vergeet precies altijd hoe die eruit zien
Domieneo Well-known member 11 januari 2021 #300 Urbanus monopoly, allez tis toch precies een tekenstijl van een belgische strip dus dan denk ik dat er niet veel opties zijn
Urbanus monopoly, allez tis toch precies een tekenstijl van een belgische strip dus dan denk ik dat er niet veel opties zijn