Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sentient
Yes!Haha ik begon al nerveus te worden dat ik het misschien te moeilijk gemaakt had
FreakyJP is correct!
Inderdaad een tof spel.
.
Da's toch maar een plaatjeOp het symbooltje klikken om een afbeelding toe te voegen (niet media).OK, om Freaky & Vince te volgen, zal ik het ook wat moeilijker maken (hoop ik):
![]()
- Find & Share on GIPHY
Discover & share this Animated GIF by Jeanjeanke with everyone you know. GIPHY is how you search, share, discover, and create GIFs.giphy.com
Ps: StanTem (of iemand anders), hoe de fuck moet ik image embedded? Hij geeft telkens een fout op die link.

Omdat Giphy daar automatisch ne gif van maakt, en ik oud ben en nooit ergens anders foto's op internet smijt dus niet weet waar ik mee bezig benWaarom is da ne gif?Da's toch maar een plaatje
Ah lol, dat had ik idd niet gecheckt. Op Giphy staat ne knop "copy link to gif", dus ik ging er vanuit dat dat naar de file was. OK check duidelijk!Op het symbooltje klikken om een afbeelding toe te voegen (niet media).
Staat tussen het symbooltje voor een link en smiley's.
Maar het uwe is geen afbeelding, maar een webpagina, dus dan gaat dat niet. Als je naar die link gaat, moet je de link van de afbeelding nog kopiëren. Eindigt in uw geval op .gif.
En dan heb je dit:
![]()
En da's een spel dat ik niet ken![]()
, kheb nog 2 extra fotos als het te lang duurt.