Noctilucus Well-known member Supporter 13 maart 2022 #922 Ik moet toegeven dat ik er niet was opgekomen zonder @TYPHOON-online en de reactie van @anders.
A anders. Well-known member 13 maart 2022 #923 Noctilucus zei: Ik moet toegeven dat ik er niet was opgekomen zonder @TYPHOON-online en de reactie van @anders. Klik om te vergroten... De Tomaso Pantera?
Noctilucus zei: Ik moet toegeven dat ik er niet was opgekomen zonder @TYPHOON-online en de reactie van @anders. Klik om te vergroten... De Tomaso Pantera?
Noctilucus Well-known member Supporter 13 maart 2022 #924 anders. zei: De Tomaso Pantera? Klik om te vergroten... Bingo! Dat was snel, precies te gemakkelijk gekozen
anders. zei: De Tomaso Pantera? Klik om te vergroten... Bingo! Dat was snel, precies te gemakkelijk gekozen
A anders. Well-known member 13 maart 2022 #925 Noctilucus zei: Bingo! Dat was snel, precies te gemakkelijk gekozen Klik om te vergroten... Het logo stond op de velg en ze hebben maar 1 bekend model
Noctilucus zei: Bingo! Dat was snel, precies te gemakkelijk gekozen Klik om te vergroten... Het logo stond op de velg en ze hebben maar 1 bekend model
Noctilucus Well-known member Supporter 14 maart 2022 #927 anders. zei: Klik om te vergroten... Lotus Esprit?
A anders. Well-known member 14 maart 2022 #929 DyNaRaX zei: Denk eerder Lotus Elan Klik om te vergroten... Niet 100% correct, maar wel 99% (er hoort nog een suffix bij)
DyNaRaX zei: Denk eerder Lotus Elan Klik om te vergroten... Niet 100% correct, maar wel 99% (er hoort nog een suffix bij)
A anders. Well-known member 14 maart 2022 #931 DyNaRaX zei: Lotus Elan SE Klik om te vergroten... Niet de juiste suffix (zien jullie trouwens de foto nog, want om 1 of andere reden zie ik hem niet meer)
DyNaRaX zei: Lotus Elan SE Klik om te vergroten... Niet de juiste suffix (zien jullie trouwens de foto nog, want om 1 of andere reden zie ik hem niet meer)
A anders. Well-known member 14 maart 2022 #933 DyNaRaX zei: Lotus Elan S2 Klik om te vergroten... Nog niet. Deze zijn het ook allemaal niet: 1500, 1600, S2, S3, S4, Sprint
DyNaRaX zei: Lotus Elan S2 Klik om te vergroten... Nog niet. Deze zijn het ook allemaal niet: 1500, 1600, S2, S3, S4, Sprint
A anders. Well-known member 14 maart 2022 #935 DyNaRaX zei: Lotus Elan Turbo Klik om te vergroten... Nog niet (hoeveel suffixen zijn er eigenlijk van ) Extra tip: De wagen is ook nog onder een andere merknaam uitgebracht.
DyNaRaX zei: Lotus Elan Turbo Klik om te vergroten... Nog niet (hoeveel suffixen zijn er eigenlijk van ) Extra tip: De wagen is ook nog onder een andere merknaam uitgebracht.
DyNaRaX Active member 14 maart 2022 #936 Kia Elan Maar op basis van je foto is dat toch niet zichtbaar
A anders. Well-known member 14 maart 2022 #937 DyNaRaX zei: Kia Elan Maar op basis van je foto is dat toch niet zichtbaar Klik om te vergroten... Die is het inderdaad, of Lotus Elan M100. Al uw voorgaanden waar volgens mij suffixen van 60's-70's Elan (de mooie... )?
DyNaRaX zei: Kia Elan Maar op basis van je foto is dat toch niet zichtbaar Klik om te vergroten... Die is het inderdaad, of Lotus Elan M100. Al uw voorgaanden waar volgens mij suffixen van 60's-70's Elan (de mooie... )?