DyNaRaX Active member 9 maart 2022 #886 Is niet helemaal duidelijk welk stukje we zien, is dat een laadpoort?
A anders. Well-known member 9 maart 2022 #887 DyNaRaX zei: Is niet helemaal duidelijk welk stukje we zien, is dat een laadpoort? Klik om te vergroten... Ik denk vleugeldeuren die open staan en dan het stuk "monocoque" waar je op kijkt. En dan bij deze een random gok: Koenigsegg Regera
DyNaRaX zei: Is niet helemaal duidelijk welk stukje we zien, is dat een laadpoort? Klik om te vergroten... Ik denk vleugeldeuren die open staan en dan het stuk "monocoque" waar je op kijkt. En dan bij deze een random gok: Koenigsegg Regera
eniac Well-known member Crowdfunder FE 9 maart 2022 #890 Geen vleugeldeuren, geen laadpoort. We zien de zijkant van een deur!
A anders. Well-known member 9 maart 2022 #891 eniac zei: Geen vleugeldeuren, geen laadpoort. We zien de zijkant van een deur! Klik om te vergroten... Ik denk dat ik hem weet. Carrera GT? edit: wel eentje die thuis hoort in de categorie "opslagplekken die niemand weet zijn"
eniac zei: Geen vleugeldeuren, geen laadpoort. We zien de zijkant van een deur! Klik om te vergroten... Ik denk dat ik hem weet. Carrera GT? edit: wel eentje die thuis hoort in de categorie "opslagplekken die niemand weet zijn"
eniac Well-known member Crowdfunder FE 9 maart 2022 #892 anders. zei: Ik denk dat ik hem weet. Carrera GT? edit: wel eentje die thuis hoort in de categorie "opslagplekken die niemand weet zijn" Klik om te vergroten... Yes! 3:30 hier:
anders. zei: Ik denk dat ik hem weet. Carrera GT? edit: wel eentje die thuis hoort in de categorie "opslagplekken die niemand weet zijn" Klik om te vergroten... Yes! 3:30 hier:
A anders. Well-known member 9 maart 2022 #895 Remake zei: Morgan Plus 8? Klik om te vergroten... Wel goeie gok
Mask Well-known member Crowdfunder FE 9 maart 2022 #896 anders. zei: Klik om te vergroten... Citroen 2CV?
MrKend54l Well-known member Crowdfunder FE 9 maart 2022 #899 Inderdaad de morgan super 3, dat was wel een moeilijke
A anders. Well-known member 10 maart 2022 #900 MrKend54l zei: Inderdaad de morgan super 3, dat was wel een moeilijke Klik om te vergroten... Technisch gezien heb jij gelijk, want de 3-wheeler is het vorige model. Je mag het uitvechten met @ikbenben
MrKend54l zei: Inderdaad de morgan super 3, dat was wel een moeilijke Klik om te vergroten... Technisch gezien heb jij gelijk, want de 3-wheeler is het vorige model. Je mag het uitvechten met @ikbenben