Raad de auto op basis van een detail

je zou wel eens gelijk kunnen hebben als ik vergelijk met andere foto's. En ik die dacht dat bij Porsche het contactslot altijd links stond :thinking:

Lijkt me toch hoekiger te zijn dan al wat ik van Porsche terugvind. +de opmerking van @DyNaRaX die volgens mij klopt.

Edit: nog efkes blijven zoeken en begin jaren 80 was dit blijkbaar idd het dashboard van een 928.

Het zegt mij niks eigenlijk. Het lijkt wat jaren 80 te zijn. Het leer en de vele knopjes op de middenconsole suggereren dat het hier om een duur geval gaat. Niet echt klassiek, dus ik hou al geen rekening met Rolls Royces en Bentleys en consoorten. Ik zou eerder gokken op een topmodel Citroën of zoiets, maar die zijn doorgaans wat meer extravagant, en hebben in die tijd ook een stuur met maar 1 spaak dacht ik.

Ik heb eigenlijk nog altijd geen idee wat het zou kunnen zijn.
Je zit nochtans al in een heel goede richting!
Edit: inderdaad Porsche 928 :love:

Zo rap, Het is geen zeldzame auto maar het is ook niet bepaald een beroemd model.
Ooit eens een artikel op topgear ofzo gelezen over pop-up headlights, en het speciale aan deze is dat die voorbij de opening van de motorkap komen :p.

eentje in de categorie: once you see it, you can't unsee it

Als ge inspiratie zoekt op Autofans, kunt ge best even wachten tot het niet meer vers in iedereen zijn geheugen zit. :p

De volgende:
Yk6mwD4.jpg

Als ge inspiratie zoekt op Autofans, kunt ge best even wachten tot het niet meer vers in iedereen zijn geheugen zit. :p

De volgende:
Yk6mwD4.jpg
Hahaha :D ik wist niet dat die site zo populair was :D

Ik zie zelfs niet welk onderdeel we op uw foto zien :p het linkse lijkt een velg, maar wat is het rechtse dan

Dat is een Bristol 405, vermoed ik?
Inderdaad. Ik ken ook geen ander merk wat een reservewiel op die plaats heeft gestoken. Ik had gehoopt dat iemand ging herkennen wat er in die eerste foto aan de hand was, maar die was inderdaad nogal vernuftig uitgeknipt.

p259048008.jpg

De volgende opdracht dus

Het is een iconisch design, niet de meest populaire wagen maar ik denk dat autoliefhebbers het al lang vergane merk wel kennen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan