Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zit nochtans al in een heel goede richting!Het zegt mij niks eigenlijk. Het lijkt wat jaren 80 te zijn. Het leer en de vele knopjes op de middenconsole suggereren dat het hier om een duur geval gaat. Niet echt klassiek, dus ik hou al geen rekening met Rolls Royces en Bentleys en consoorten. Ik zou eerder gokken op een topmodel Citroën of zoiets, maar die zijn doorgaans wat meer extravagant, en hebben in die tijd ook een stuur met maar 1 spaak dacht ik.
Ik heb eigenlijk nog altijd geen idee wat het zou kunnen zijn.

Dat gaat een Mazda 323F zijn.
Zo rap, Het is geen zeldzame auto maar het is ook niet bepaald een beroemd model.Dat gaat een Mazda 323F zijn.
HahahaAls ge inspiratie zoekt op Autofans, kunt ge best even wachten tot het niet meer vers in iedereen zijn geheugen zit.![]()
De volgende:
![]()
ik wist niet dat die site zo populair was 
het linkse lijkt een velg, maar wat is het rechtse danOok een velg:Hahahaik wist niet dat die site zo populair was
Ik zie zelfs niet welk onderdeel we op uw foto zienhet linkse lijkt een velg, maar wat is het rechtse dan
Dat is niet in de buurt. En dan heb ik het over het land en de carrosserievorm.Enigste wat ik vind dat in de buurt komt, is een Ford F350
Inderdaad. Ik ken ook geen ander merk wat een reservewiel op die plaats heeft gestoken. Ik had gehoopt dat iemand ging herkennen wat er in die eerste foto aan de hand was, maar die was inderdaad nogal vernuftig uitgeknipt.Dat is een Bristol 405, vermoed ik?