Raad de auto op basis van een detail

BG-Car2.jpg

Correct :)

Volgens mij hebben we die al gehad, niet dat het uitmaakt!

Was vroeger samen met de EB110 m'n favo model :)

Dat ding had een absurde topsnelheid voor z'n tijd. (354km/u)

Doeme he, dat ik daar niet aan gedacht heb :D De grill was zo duidelijk Jaguar en dan gewoon die vergeten.
Het rare is dat ik er op één of andere manier pas aan dacht na Feignasse zijn gok van de 3200 GT, en niet na jouw Jaguar gok.

Tijd voor een oud stuur, geen idee hoe moeilijk dit is:
sqjlXkT.jpg

Volgens mij hebben we die al gehad, niet dat het uitmaakt!

Was vroeger samen met de EB110 m'n favo model :)

Dat ding had een absurde topsnelheid voor z'n tijd. (354km/u)
Dat is wel zo iets dat mij vaak opvalt. Die acceleraties en rondetijden zijn allemaal niet zo extreem. Maar die hun topsnelheid lag echt absurd hoog he.

Al blijft de Alfa Romeo bimotore daar de extreme variant he: 1935, en een topsnelheid van 323km/u

Dat is wel zo iets dat mij vaak opvalt. Die acceleraties en rondetijden zijn allemaal niet zo extreem. Maar die hun topsnelheid lag echt absurd hoog he.

Al blijft de Alfa Romeo bimotore daar de extreme variant he: 1935, en een topsnelheid van 323km/u
Maar de motoren uit die tijd waren ook van de pot gerukt, zotte V12's en consoorten :)

Model T
Model T? :p
Dat is em inderdaad.
1925-Ford-Model-T-Huckster-Wagon-Interior-Front.jpg

Als ik het mij goed herinner is links het onkoppelingspedaal (en ook de achteruit meen ik, afhankelijk van hoe hard ge hem indrukt), het rechterpedaal de rem, linksonder de versnellingshendel, de rechterhendel op het stuur de gas, en de linkerhendel op het stuur de timing van de ontsteking of zoiets.

Ik heb daar pas iets over gezien denk ik, een auto met zo'n bagageruimte.

Is dat een Gordon Murray T.50?

Heel lange versnellingen natuurlijk.
Leuk voor de stats, weinig bruikbaar als je die enkel maar kan halen op baan 07L in Zaventem.

Terug
Bovenaan