Doeme he, dat ik daar niet aan gedacht hebJaguar XJ220?
De grill was zo duidelijk Jaguar en dan gewoon die vergeten.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doeme he, dat ik daar niet aan gedacht hebJaguar XJ220?
De grill was zo duidelijk Jaguar en dan gewoon die vergeten.Het rare is dat ik er op één of andere manier pas aan dacht na Feignasse zijn gok van de 3200 GT, en niet na jouw Jaguar gok.Doeme he, dat ik daar niet aan gedacht hebDe grill was zo duidelijk Jaguar en dan gewoon die vergeten.
Model T?Het rare is dat ik er op één of andere manier pas aan dacht na Feignasse zijn gok van de 3200 GT, en niet na jouw Jaguar gok.
Tijd voor een oud stuur, geen idee hoe moeilijk dit is:
![]()

Dat is wel zo iets dat mij vaak opvalt. Die acceleraties en rondetijden zijn allemaal niet zo extreem. Maar die hun topsnelheid lag echt absurd hoog he.Volgens mij hebben we die al gehad, niet dat het uitmaakt!
Was vroeger samen met de EB110 m'n favo model
Dat ding had een absurde topsnelheid voor z'n tijd. (354km/u)
Maar de motoren uit die tijd waren ook van de pot gerukt, zotte V12's en consoortenDat is wel zo iets dat mij vaak opvalt. Die acceleraties en rondetijden zijn allemaal niet zo extreem. Maar die hun topsnelheid lag echt absurd hoog he.
Al blijft de Alfa Romeo bimotore daar de extreme variant he: 1935, en een topsnelheid van 323km/u

Dat is em inderdaad.Model T
Model T?![]()
Die zal het wel zijn dan, die heb ik pas in een boekske gezien (met waarschijnlijk ne foto van die bagageruimte erbij).Nee, McLaren F1!
Heel lange versnellingen natuurlijk.Dat is wel zo iets dat mij vaak opvalt. Die acceleraties en rondetijden zijn allemaal niet zo extreem. Maar die hun topsnelheid lag echt absurd hoog he.
Al blijft de Alfa Romeo bimotore daar de extreme variant he: 1935, en een topsnelheid van 323km/u
Fiat 500?