PC Onderdelen R5 2600 + AIO Corsair iCUE H115i RGB PRO XT + Phanteks evolv shift x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
05/02/2023 22:00

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
de Stille Kempen
iTrader: 100% (3/4)
Algemene informatie/specificaties
CPU : AMD R5 2600 3,8GHz + standaard Wraith cooler
in de doos
€45

AIO Corsair iCUE H115i RGB PRO XT
280mm
silent & cool as fuck
met originele doos
meeneem €100 - minimum €65

Phanteks Evolv Shift X
mini-ITX kast
2 stille fans ingebrepen
zeer kleine voetafdruk
60+ cm hoog
unieke look
originele doos aanwezig
- prijs: doe een bod (minstens €20)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Herentals/Grobbendonk
Ik verkoop een deel van mijn vorige set-up. Een mini-ITX build die ik later heb overgezet in een andere mini-ITX kast.

CPU:
Deze heeft altijd onder een knoert van een AIO gezeten (280mm) dus die heeft nooit afgezien van de warmte. Heeft het in de warme zomers koeler gehad dan mij.
Het is een heel goede budget 6 core CPU met 12 threads.

AIO:
Deze paste dus prachtig goed in die kast en ze heeft een half jaar gediend. Daarna heb ik ze terug in de doos gelegd met het gedacht een nieuwe build errond te maken maar dat is er nooit van gekomen. De Corsair was van kwaliteit en geluid beter dan de vorige, een BeQuiet SilentLoop 280mm

Phanteks Evolv Shift
Mijn PC staat in de living en de grootte van dit ding pastte niet meer bij de rest.
Elk serieus bod is goed, min €20
Originele doos aanwezig.
voor de duidelijkheid, het is deze case :


Afhalen regio Herentals/Grobbendonk. Directe omgeving (15Km) wil ik voor langskomen (niet bij de case)
 
Laatst bewerkt:
Bod van €75 op de AIO Corsair iCUE H115i RGB PRO XT 280mm exclusief verzending.

Ik vertrek op 7 februari op reis, waardoor 5 februari afsluiten voor mij niet haalbaar is.
Als gevolg is m'n bod enkel "geldig" als je het ziet zitten om, bijvoorbeeld enkel voor de koeler, woensdag al af te sluiten.

Laat gerust weten wat jij ervan denkt.
 
"ik vertrek op reis" vind ik geen te sterk argument, tbf. Dat zijn facebook toestanden om mij gevoelsmatig te pushen op het bod in te gaan. Ik noteer het zoals het volgens de regels geldt.
 
Mijn excuses, ik had niet de intentie om u te pushen.
Echter wel verstaanbaar, vandaar dat ik ervoor koos om boven uw minimum te bieden.
Je mag mijn bod "schrappen" en een negatieve iTrader geven, want "bieden onder voorbehoud mag niet".
 
Voor biedingen onder voorbehoud mogen geen negatieve iTraders gegeven worden. In dit geval kan uw bod gewoon genegeerd worden.

En op reis vertrekken... Maakt dan op zich niet echt uit toch als je pas een week of 2 later terugkeert, zolang je het de verkoper maar op tijd laat weten. Dat je je huidige bod minder goed kunt opvolgen om eventueel meer te bieden, is wel iets anders natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: I3S
Ik had niet die intentie om boos te worden of negatieve itraders te geven. Want van een reis kom je sowieso terug en het artikel verdwijnt ook niet zomaar als je bod het hoogste is.

Mij is het om het even, ik vind het goed dat je een bod uitbrengt en ik meende het ook als ik zei : ik noteer het bod, zoals vermeld in de regels.

Atm heb ik :

AMD R5 meeneem van €45 door PCFRIEND

Phanteks bod van €25 door Barkey

@I3S laat maar weten wat je definitieve beslissing voor de Corsair i115 is.
 
  • Leuk
Waarderingen: I3S
@vishnusixclix @Joeri bedankt om te reageren. Jullie hebben volkomen gelijk.

Ik zou graag mijn bod van €75 excl. verzending behouden. Mocht ik de gelukkige zijn, dan zal ik u het bedrag 06/02 overmaken. Het artikel zou je dan wel pas in maart kunnen opsturen, want ik ben een volledige maand weg. Ik denk dat diy een regeling is, die ons beiden gelukkig zal maken.
 
Jawel, aan de eerste die onmiddellijk de meeneemprijs bood.
Ondertussen (sinds vanavond) is alles opgehaald en de einddatum om te bieden was 5/2.

Thread mag dicht.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan