Dit is misschien wat off-topic en ik geef hem ook wel gelijk maar naar mijn mening zijn het meestal juist diegene die de kantjes ervan af lopen die gaan lopen met promoties en opslagen. Ze komen om 8 uur binnen, druk druk druk, maar wel 30 voor een koffie te nemen. Dan komen ze eindelijk aan hun werkplaats waarbij ze met iedereen een gesprekje maken en wat lachen en zeveren en vooral zagen over hoe hard ze werken en wat ze allemaal kunnen oplossen dan doen ze eindelijk wat maar dan is het ook al snel lunch pauze en die nemen ze. Oh ja 2 uur lunch pauze om daarna weer hard te werken want druk druk druk. Ze gaan er onder door zeggen ze terwijl ze na hun 2 uur lunchpauze nog eens 30 minuten spenderen aan het koffiemachine. Ze vertekken om 17:30, oooh hard gewerkt, weer een uur over moeten werken, jaa meetings. Ik word er gek van.
(ps dit is effectief een voorbeeld en nee, het gaat niet over een momentopname het gaat effectief over praktische elke dag dit zelfde liedje)
Bon mijn excuus voor deze rant maar op het werk is de zoveelste golden boy weer begonnen....