PS5 waar nog te vinden?

Ik vraag me nu wel of op hun klantenservice daar een deel arme drommels moeten rekening houden met dubbele inschrijvingen en bezig is door al die entries te gaan. Kan toch niet volledig at random zijn. :p

Net al een 2de mail gehad dat ik er niet bij ben, had me voor elke bundel ingeschreven dus denk dat je ook voor elke bundel een mail gaat krijgen met een ja of nee 🙈

Dankjewel voor je inschrijving voor de loting van de PlayStation 5! Helaas zat jouw naam niet bij de willekeurige selectie. Maar gelukkig maak jij over 2 weken weer kans.

Goed nieuws
Over 2 weken ontvangen we opnieuw 800 PlayStation 5 van Sony. Omdat jij je hebt ingeschreven voor deze loting, doe je opnieuw mee. Hier hoef je niets voor te doen. Zodra de nieuwe voorraad binnen is, maken we opnieuw een willekeurige selectie uit de inschrijvingen en bellen wij de gelukkigen om te bestellen.​

Mail
Dankjewel voor je inschrijving voor de loting van de PlayStation 5! Helaas zat jouw naam niet bij de willekeurige selectie. Maar gelukkig maak jij over 2 weken weer kans.

Goed nieuws
Over 2 weken ontvangen we opnieuw 800 PlayStation 5 van Sony. Omdat jij je hebt ingeschreven voor deze loting, doe je opnieuw mee. Hier hoef je niets voor te doen. Zodra de nieuwe voorraad binnen is, maken we opnieuw een willekeurige selectie uit de inschrijvingen en bellen wij de gelukkigen om te bestellen.​
Idem hier

Nu pas mail gehad dat ik er niet bij ben over 2 weken krijgen ze terug 800 stuks binnen dus dan is er kans.
Fuck it, ik heb mijn exemplaar nu en ik doe niet meer mee, enigste dat ik kan aanraden is om naar een MM te gaan, zet u daar op ne lijst want volgens mij is dat uw beste kans en krijgen zij wel meer leveringen binnen denk ik.

Idem, voor de 4 bundels ingeschreven... 3 mails ontvangen.
Bij de derde mail steeg m'n hartslag efkes, subject van de mail was anders dan de twee eerste. Nu stond er: Update over je bestelling - Jouw pakketje is vertraagd.

Helaas... de rest van de mail was negatief :ROFLMAO:

Ik ben benieuwd of ik binnen de 5 minuten nog een mail ga krijgen...Enfin, niet dat het uitmaakt. Aan diegenen dat interesse hadden in mijn GM exemplaar: ik zal iemand random kiezen zodra ik bevestiging krijg van GM zelf. Niet iedereen kan constant het forum int oog houden, dus geen first come first serve. Dit geldt alleen voor : tritser, jorre, kloefklapper en unsure.

Terug
Bovenaan