Bernie.be
Well-known member
NopeEn Oddy, jij ook ene gekocht ?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NopeEn Oddy, jij ook ene gekocht ?

Nope... een lange USB kabel is veel goedkoper dan een 2de controller. En met 2 spelen gebeurt niet, toch niet op de 5.Denk dat bijna iedereen een 2e controller heeft zeker..? Kwestie van een back up te hebben of om es met 2 te spelen.
Fomo, het woord waar je naar zoekt is fomo...Ik heb tot op heden nog geen in het wild gespot..
Nu is mijn interesse om te gamen wel serieus afgenomen. Maar toch heb ik wel interesse, voor één of andere bizarre reden.

Bwah, ik haat spelen met kabels. En wat vind jij een lange kabel? En waar vind je die..?Nope... een lange USB kabel is veel goedkoper dan een 2de controller. En met 2 spelen gebeurt niet, toch niet op de 5.
Fomo, het woord waar je naar zoekt is fomo...![]()
Voor die paar keer dat het voor valt dat ik moet laden tijdens... kabel die ik nu heb is 2m, works good enough.Bwah, ik haat spelen met kabels. En wat vind jij een lange kabel? En waar vind je die..?
En met 2 spelen, fifa kan je toch met 2 spelen. En de lego games (met de kinderne)

Fifa is idd een geldige reden voor direct meerdere controllers te kopen, maar dat heeft niks te maken met de co-op mogelijkheden...Bwah, ik haat spelen met kabels. En wat vind jij een lange kabel? En waar vind je die..?
En met 2 spelen, fifa kan je toch met 2 spelen. En de lego games (met de kinderne)
2 meter is te kort voor hier denk ik. Zit net wat verder van mijn ps5Voor die paar keer dat het voor valt dat ik moet laden tijdens... kabel die ik nu heb is 2m, works good enough.
En Fifa heb ik afgezworen, teveel frustraties![]()

Tja ieder zijn ding. Ik heb 3 controllers liggen.Fifa is idd een geldige reden voor direct meerdere controllers te kopen, maar dat heeft niks te maken met de co-op mogelijkheden...
Je hebt nog steeds redelijk wat mensen die hem willen kopen zonder bundel. Dus op zich zou ik de thread nog niet te snel afschrijven.deze thread begint obsolete te worden, als je nu geen ps5 vindt is het van niet willen
vanmiddag 3 winkels gedaan en overal stonden ps5 bundels
idd...Je hebt nog steeds redelijk wat mensen die hem willen kopen zonder bundel. Dus op zich zou ik de thread nog niet te snel afschrijven.
Jep, juist het zelfde probleem. donderdag melding van gedaan bij live chat en volgens hun lag het aan het feit da het uitverkocht is en dat ze de site nog niet hebben kunnen update. Het Rare is dat we nu 3 dagen verder zijn en nog altijd zelfde probleem, de digitale versie stond dan donderdag avond wel op niet beschikbaar. Heb hen toen duidelijk willen maken dat het bij nl. Fr en DE wel lukt om toe te voegen en dat het volgens mij ligt aan feit dat er geen prijs bijstaat maar ze blijven bij hun verhaal van out of stock.Iemand hetzelfde probleem: als ik probeer de enige beschikbare bundel met de 2 controllers te kopen via de Playstation store, krijg ik elke keer een foutmelding in mijn winkelwagentje? Al verschillende browsers geprobeerd en cache gecleared: winkelwagentje says no...?
sja, koop de bundel, verkoop wat je niet nodig hebtJe hebt nog steeds redelijk wat mensen die hem willen kopen zonder bundel. Dus op zich zou ik de thread nog niet te snel afschrijven.
I dont know about that , audi en volvo hebben weer een week stilgelegen in veband met tekort aan chips , en dat zijn dezelfde chips.Momenteel ook al enkele dagen in voorraad via de website van mediamarkt. De tijden van tekorten is eindelijk voorbij.