PS5 waar nog te vinden?

sja, koop de bundel, verkoop wat je niet nodig hebt
Wat is dat nu voor zever... De minuut dat je die dingen online zet om tweedehands te verkopen maak je al 30% verlies.
Je gaat in de meubelwinkel toch ook niet aanvaarden dat ze u een salontafel bij uwe zetel verkopen die je niet moet hebben?

Ik heb al meer dan een jaar geleden een bundel gekocht omdat ik de accesoires prima vond. Maar ik kan me perfect inbeelden dat niet iedereen die zelfde mening is toegedaan en zin heeft om even 100€ in brand te steken.
 
I dont know about that , audi en volvo hebben weer een week stilgelegen in veband met tekort aan chips , en dat zijn dezelfde chips.
PlayStation heeft een persbericht uitgestuurd waarin 'meer stock' werd aangekondigd, dus einde van de tekorten lijkt nu toch goed voorbij.
 
Wat is dat nu voor zever... De minuut dat je die dingen online zet om tweedehands te verkopen maak je al 30% verlies.
Je gaat in de meubelwinkel toch ook niet aanvaarden dat ze u een salontafel bij uwe zetel verkopen die je niet moet hebben?

Ik heb al meer dan een jaar geleden een bundel gekocht omdat ik de accesoires prima vond. Maar ik kan me perfect inbeelden dat niet iedereen die zelfde mening is toegedaan en zin heeft om even 100€ in brand te steken.
je kan perfect een bundel vinden zonder die random crap accessoires
bv. in mediamarkt is er een bundel met god of war + spiderman morales + controller charging station
of een bundel met forspoken en gotham knights voor 649, dichter bij de basis prijs van 550 euro ga je niet komen denk ik.
 
Heb ene gekocht in de mediamarkt. God of war Bundel met miles morales en een charging station (disc) zit nu wel met een miles morales waar ik niets mee ben.
 
Mss niet PS5 console vraag, maar ik heb op de PS site een PS5 controller gekocht in het weekend. Is nog steeds niet verzonden. Hoe lang duurt het normaal tegen dat PS zelf iets verstuurd?
 
Mss niet PS5 console vraag, maar ik heb op de PS site een PS5 controller gekocht in het weekend. Is nog steeds niet verzonden. Hoe lang duurt het normaal tegen dat PS zelf iets verstuurd?
Duurde bij mij een dag of 3-4 eer ik een verzendbevestiging kreeg.
 
Iemand die toevallig nog weet waar ergens in de buurt van Geel, of Limburg een ps5 te koop is? Hadden er in de MM van Turnhout maar zijn al weg. Nu met de HP game toch zin gekregen om terug te gamen.
 
Iemand die toevallig nog weet waar ergens in de buurt van Geel, of Limburg een ps5 te koop is? Hadden er in de MM van Turnhout maar zijn al weg. Nu met de HP game toch zin gekregen om terug te gamen.

Check de lokale dreamland winkel eens. Tegenwoordig hebben die voldoende voorraad
 
Iemand die toevallig nog weet waar ergens in de buurt van Geel, of Limburg een ps5 te koop is? Hadden er in de MM van Turnhout maar zijn al weg. Nu met de HP game toch zin gekregen om terug te gamen.
Dreamland in Diest had vorige week nog redelijk wat stock. Wel allemaal bundels. Enige die ik nog van buiten weet ik een bundel met God Of War en een extra controller naar keuze.
 
Dreamland in Diest had vorige week nog redelijk wat stock. Wel allemaal bundels. Enige die ik nog van buiten weet ik een bundel met God Of War en een extra controller naar keuze.
Serieus? Dan moet ik morgen eens gaan kijken. Ik zie wel niks op hun site staan, mja dat zegt niks natuurlijk.

Laatste keer dat ik daar ben geweest hadden ze niks meer.
 
Serieus? Dan moet ik morgen eens gaan kijken. Ik zie wel niks op hun site staan, mja dat zegt niks natuurlijk.

Laatste keer dat ik daar ben geweest hadden ze niks meer.

De website laat al bijna een jaar geen stock meer zien, gewoon langsgaan of bellen naar de winkel.
 
Toch gewoon gevonden in de MM van Turnhout. Als je naar MM belt krijg je een algemene klantendienst, de persoon die ik gisteren belde zei dat er gewoon stock was in Turnhout. Stonden nog 5 bundels geloof ik.
 
Dreamland Diest heeft enkel digitale versie voor de moment :sop:

Iemand die toevallig nog een winkel weet met stock regio Zaventem/Leuven/Diest of zo?
 
Vandaag stuk of 7 a 8 winkels opgebeld, maar enkel de digitale.

En dan zag ik per toeval een disc bundel op bol.com met GOW dus meteen besteld. Volgens mij stond die er nog niet zolang op anders had ik die al wel gezien.
 
Terug
Bovenaan