fomix
Well-known member
Of Sony laat zich betalen door die fabrikanten om hun producten te bundelen...Natuurlijk mag dat van Sony
Op den helft van die meuk maakt Sony 0,0 winst omdat het niet van hen komt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of Sony laat zich betalen door die fabrikanten om hun producten te bundelen...Natuurlijk mag dat van Sony
Op den helft van die meuk maakt Sony 0,0 winst omdat het niet van hen komt.
Waar je de eerste 2 jaar dan ook weer niet aan geraakt...Mja, maar is het nog de moeite om er nu 1 te kopen? Wie weet komt er dees jaar een ps5 slim of pro uit.
Ben eigenlijk benieuwd als ik hen wel ga krijgen. De 30ste besteld, levering zou binnen de twee werkdagen zijn maar het geld is nog niet van mijn rekening gegaan en de status is nog altijd "bestelling verwerken" op de site...Net ps5 gekocht via Sony zelf.
Al een aantal keer hiervoor ook geprobeerd maar ik geraakte nooit tot aan de betaling.
Deze keer lukte het opeens wel.
Natuurlijk ga je die krijgen...Ben eigenlijk benieuwd als ik hen wel ga krijgen. De 30ste besteld, levering zou binnen de twee werkdagen zijn maar het geld is nog niet van mijn rekening gegaan en de status is nog altijd "bestelling verwerken" op de site...

Ik d8 5 werkdagen?Ben eigenlijk benieuwd als ik hen wel ga krijgen. De 30ste besteld, levering zou binnen de twee werkdagen zijn maar het geld is nog niet van mijn rekening gegaan en de status is nog altijd "bestelling verwerken" op de site...
Bij mij vrijdag besteld, ook met de snelle shipping pas de volgende donderdag gehad...Ben eigenlijk benieuwd als ik hen wel ga krijgen. De 30ste besteld, levering zou binnen de twee werkdagen zijn maar het geld is nog niet van mijn rekening gegaan en de status is nog altijd "bestelling verwerken" op de site...

Extra betaald voor levering binnen de twee werkdagen, dan had ik toevallig ook een dag verlof opstaan dus geen zorgen dat het een paar uur voor de deur staat.Ik d8 5 werkdagen?

Extra betaald voor levering binnen de twee werkdagen, dan had ik toevallig ook een dag verlof opstaan dus geen zorgen dat het een paar uur voor de deur staat.
We zullen wel zien nu hoe het verder loopt.![]()
Heel blij met de console, is muisstil en bangelijke graphics natuurlijk.Vandaag is hij ook aangekomen!Hier hetzelfde, ook extra betaald maar bestelling op donderdag gedaan. Achteraf las ik dat ze pas van de maandag leveren. Nou ja heb hem dindagavond in ontvangst mogen nemen van het meisje op Glv dat hem tijdelijk had aangenomenHeel blij met de console, is muisstil en bangelijke graphics natuurlijk.
Vandaag is hij ook aangekomen!
Svvs als de zoon in bed ligt opt gemak eens alles bekijken.
Games van de ps4 op de externe schijfgezet, op de dag zelf op pc met de handleiding en talloze internet opzoekingen gedaan. Einde van de dag, barstende hoofdpijn maar het was het allemaal waard.Dankzij deze (en de andere berichten hier!) ook eentje op de kop kunnen tikken voor familie. Dikke merci!GoW is beschikbaar. Is ook de nieuwste revisie.
PlayStation®5 console God of War™ Ragnarok bundel Console
<p>Ga met Kratos en Atreus op een epische en emotionele reis met de PlayStation®5-console God of War™ Ragnarök-bundel.<br /> <br /> Geniet van God of War Ragnarök met geweldige PS5-functies, waaronder 4K en HDR-graphics*, adaptieve triggers en haptische feedback van de DualSense™ draadloze...direct.playstation.com
Grooooooooote levering PS5 disc bundels!!!!!
- PS5 disc + God of war ragnarok
- PS5 Saints row - day one
- PS5 Qware gaming pack
€ 689,97
Kom gewoon af want we hebben er héél veel!![]()