PS5 waar nog te vinden?

Net ps5 gekocht via Sony zelf.
Al een aantal keer hiervoor ook geprobeerd maar ik geraakte nooit tot aan de betaling.
Deze keer lukte het opeens wel.
Ben eigenlijk benieuwd als ik hen wel ga krijgen. De 30ste besteld, levering zou binnen de twee werkdagen zijn maar het geld is nog niet van mijn rekening gegaan en de status is nog altijd "bestelling verwerken" op de site...

Ben eigenlijk benieuwd als ik hen wel ga krijgen. De 30ste besteld, levering zou binnen de twee werkdagen zijn maar het geld is nog niet van mijn rekening gegaan en de status is nog altijd "bestelling verwerken" op de site...
Natuurlijk ga je die krijgen...
Het zijn feestdagen geweest morgen zal de status wel veranderen :)

Bij mij vrijdag besteld, ook met de snelle shipping pas de volgende donderdag gehad...
Snel zijn ze niet bij Playstation 😅

Extra betaald voor levering binnen de twee werkdagen, dan had ik toevallig ook een dag verlof opstaan dus geen zorgen dat het een paar uur voor de deur staat.
We zullen wel zien nu hoe het verder loopt. 🤷

Hier hetzelfde, ook extra betaald maar bestelling op donderdag gedaan. Achteraf las ik dat ze pas van de maandag leveren. Nou ja heb hem dindagavond in ontvangst mogen nemen van het meisje op Glv dat hem tijdelijk had aangenomen :support: Heel blij met de console, is muisstil en bangelijke graphics natuurlijk.

Hier hetzelfde, ook extra betaald maar bestelling op donderdag gedaan. Achteraf las ik dat ze pas van de maandag leveren. Nou ja heb hem dindagavond in ontvangst mogen nemen van het meisje op Glv dat hem tijdelijk had aangenomen :support: Heel blij met de console, is muisstil en bangelijke graphics natuurlijk.
Vandaag is hij ook aangekomen!
Svvs als de zoon in bed ligt opt gemak eens alles bekijken.

Op de website van Sony ook, de tekorten lijken toch stilaan weggewerkt. Zelfs de digitale

GoW is beschikbaar. Is ook de nieuwste revisie.

Dankzij deze (en de andere berichten hier!) ook eentje op de kop kunnen tikken voor familie. Dikke merci!

mm roeselare heeft volgens eigen zeggen een "grote hoop"

Grooooooooote levering PS5 disc bundels!!!!!
- PS5 disc + God of war ragnarok
- PS5 Saints row - day one
- PS5 Qware gaming pack
€ 689,97
Kom gewoon af want we hebben er héél veel!
😁

Terug
Bovenaan