PS5 waar nog te vinden?

Omdat die van UPS knoeiers zijn, met postnl/bpost/dps nooit problemen gehad, dit is eerste keer dat er iets met ups geleverd wordt en hopelijk ook laatste keer.
Dat duurt maar tot je met de andere ook eens problemen hebt. Ze kunnen allemaal even goed of slecht zijn, heb met elk al heel goeie ervaringen gehad maar ook heel slechte... veel hangt dan af wie het beste bereikbaar is en helpt. UPS is daar wel meer kak in...

Ups is een ramp. Vorige winter zou mijn fiets de maandag geleverd worden. Ik neem verlof. De dag zelf een bericht dat het uitgesteld is voor 2 dagen later. Plots de dinsdag krijg ik uit het niets een bericht dat het pakket afgeleverd is.

Die onnozelaar had die dus gewoon (een pakket van meer dan 2000€ waarvoor moest afgetekend worden) voor de deur gezet terwijl het aan het stormen en aan het gieten was.

Gelukkig kan ik rekenen op mijn buren die hem dan bij hen gezet hebben want voor hetzelfde geld was die weg.

Eindelijk…

De madam is blij dat ze van die ketting verlost is.

E647C22A-39D3-4186-B1A1-E675473EB404.jpeg

Ik ben ook opzoek naar een PS5 voor mijn schoonvader. Ben er al lang naar aan het zoeken sta op elke wachtlijst maar nog steeds nergens eentje te pakken kunnen krijgen. Prijs maakt voor mijn schoonvader weinig uit. Iemand een idee waar ik er eentje betrouwbaar aan een hogere prijs kan kopen ?

Ik ben ook opzoek naar een PS5 voor mijn schoonvader. Ben er al lang naar aan het zoeken sta op elke wachtlijst maar nog steeds nergens eentje te pakken kunnen krijgen. Prijs maakt voor mijn schoonvader weinig uit. Iemand een idee waar ik er eentje betrouwbaar aan een hogere prijs kan kopen ?
Bij fnac stonden ze effe geleden, tweedehands door externe verkoper, aan net geen 1000 euro, laat u dus niet vangen door scalpers...

Al 9 maanden op zoek naar een disc versie, ben uitgeput. Lijkt wel een onmogelijke opdracht te zijn. Iemand enig idee of tip hoe ik eentje te pakken kan krijgen? Mijn eeuwige dankbaarheid heb je sowieso!

(liefst enkel de console)

Al 9 maanden op zoek naar een disc versie, ben uitgeput. Lijkt wel een onmogelijke opdracht te zijn. Iemand enig idee of tip hoe ik eentje te pakken kan krijgen? Mijn eeuwige dankbaarheid heb je sowieso!

(liefst enkel de console)

Telegram installeren en dan de bekende kanalen volgen. Losse consoles komen wel steeds minder vaak voor.

Die van Nedgame zijn nochtans altijd even beschikbaar, maar dan moet ge er wel een paar spellen bijnemen.

Die van Nedgame zijn nochtans altijd even beschikbaar, maar dan moet ge er wel een paar spellen bijnemen.
Die games speel ik allemaal niet, ik wil er gerust wel 1 bijnemen ook al speel ik het niet, maar 3 games is erover. Wat een gedoe om een console te bemachtigen… op den duur hoeft het al niet meer uit frustratie.

Hey Yones,

Bedankt voor je bericht.
Ik ben op 3 kanalen geabonneerd en telkens blijk ik “te laat” te zijn. Mis ik iets?

FFEFE0-DA-A23-A-4-EBF-B896-72-EE7-A54-BE54.jpg

De drops op Amazon zijn idd dikwijls op een paar minuten weg. Je moet echt wel instant reageren. Die eerste heb ik steeds gebruikt. Je hebt tegenwoordig wel Prime nodig op Amazon, maar je kan per regio een 30 dagen trial nemen.

Terug
Bovenaan