Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet een uitnodiging via mail krijgen om een Playstation via Sony aan te kopen.Word je via mail verwittigd door paystation?
Ok ik dacht al dat ik iets gemist had want ondertussen ah wachten sedert mei.Je moet een uitnodiging via mail krijgen om een Playstation via Sony aan te kopen.
Net eentje kunnen bestellen via playstation zelf, had gisteren uitnodigingslink gekregen en zonder problemen de disc versie zonder één of andere bundel kunnen bemachtigen.
Na stuk of 8 te hebben besteld voor vrienden en collega's eindelijk mijn beurt!![]()
tja wie laat er zijn vriendin nu naar de winkel gaan?Godver, UPS kwam vandaag al leveren. Ik zit gans de dag op bureau, de vriendin is thuis en ging geleverd worden voor 14u.
Om 15u nog niks, vriendin gaat ff naar de winkel en komt om 15u30 terug...3 x raden wat er gebeurd is op dat halfuur...
15u08 stonden ze aan de poort...zucht, hopelijk morgen nieuwe aflevering.
ps: site van UPS trekt op geen kl*te

tja wie laat er zijn vriendin nu naar de winkel gaan?![]()
Hmm ik weet ni, kan ze dan niet om hulp gaan roepen?Lang genoeg houden zodat ze nog vanuit de keuken aan de voordeur geraakt eh.

Daar is een chauffeur blij aan het gamen denkHeb de buren verwittigd dat ze niet moeten ingaan op haar aandachtschreeuw om hulp.
So far so good maar hoe hopeloos is UPS eigenlijk?
Normaal gezien volgende werkdag nieuwe poging (=vandaag dus) maar volgens de track en trace van UPS staat er nog altijd sinds 8u deze ochtand: "De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven"

Zijde gij zeker dat uw adres juist stond, want anders zijn het idd wel van t veertiende knoopsgat zelleHet is mij niet gegund denk ik
Vriendin heel de dag thuis geweest, niemand aangebeld. Track en trace van UPS gans de dag “iav bezorgmoment” en plots rond 16u.
Bekijk bijlage 12218
Hoezo laatste bezorgpoging ondernomen en hoezo terugzenden aan afzender????
Bende amateurs.
Zijde gij zeker dat uw adres juist stond, want anders zijn het idd wel van t veertiende knoopsgat zelle
Ik zeg het, die ps5 staat mooi in die bezorger zijn livingJa want onze videofoon aan de poort neemt telkens een foto als er iemand aanbelt en gisteren toen die van ons ff weg was stond de kerel van ups mooi in beeld dus adres was juist.
Normaal proberen ze 3 x dus morgen zou in principe laatste afleverpoging moeten zijn maar ja, blijkbaar niet.
En contact opnemen met playstation lukt ook niet deftig, ge kunt chatten met een medewerker maar dan sturen ze u door naar ne site met FAQ…
Ik was gisteren niet thuis voor een ups pakket en die werd zonder vragen bij een ups punt in de buurt geleverd. Waarom bij jou dan niet?
En contact opnemen met playstation lukt ook niet deftig, ge kunt chatten met een medewerker maar dan sturen ze u door naar ne site met FAQ…
In en geval als dit heeft contact opnemen met Playstation geen enkele zit en moet je idd UPS contacteren.Eventueel proberen om contact op te nemen met UPS zelf ?