PS5 waar nog te vinden?

Bij ons ook bundels. Met horizon charging kit en spiderman dacht ik.

Rond de 715 euro.

Mediamarkt brugge

Blijkbaar beslist Sony wel dat het in bundels moet en niet de winkel

Blijkbaar beslist Sony wel dat het in bundels moet en niet de winkel

Typische MediaMarkt onzin. MM is berucht voor hun 'bundels' die gewoon zij zelf samenstellen. Zie je ook gewoon aan de hoe het met van die binders samengepakt wordt. Bundels van Sony zitten gewoon in 1 doos met ook duidelijk thematische opdrukken op de doos.

Typische MediaMarkt onzin. MM is berucht voor hun 'bundels' die gewoon zij zelf samenstellen. Zie je ook gewoon aan de hoe het met van die binders samengepakt wordt. Bundels van Sony zitten gewoon in 1 doos met ook duidelijk thematische opdrukken op de doos.
De winkels stellen de bundels zelf samen, maar Sony wil momenteel nog dat winkels dit doen, omdat de console dan minder aantrekkelijk is voor scalpers.

Het is dus geen officiële Sony bundel in de doos, maar een bundel op vraag van Sony.

Ik hoor het maar van het hoofdkantoor... Er zitten nu vooral accessoires bij van Sony zelf zoals die charging kit. Omdat ze met overstock zitten en willen dat in een bundel zit.

Laatste tijd wel gwn echt Sony games. Dus zou me niet verbazen dat sony nu beslist. Vroeger wss wel mediamarkt. Zat vol met bucht toen

Hiernet in mijn lokale GameMania iemand zien buiten gaan met een PS5. Zullen er elders misschien ook wel binnen zijn.

Er zijn er te vinden in mediamarkt Roeselare. Bundel met spiderman, controller en oplaadstation voor 712 euro... Ik wacht wel op een bundel die minder kost

Na 7 maand zoeken ... daarnet ps5 afgehaald in gamemania sint-niklaas, was wel de laatste (sorry, not sorry :D )
Horizon bundel + extra controller + het geweldige battlefield 2142 voor 669 euries.

Ik ga wellicht geen problemen hebben wnr ik mijn ps5 haal. ( Series x nu)
TLOU 3 of uncharted zal mij pas triggeren om tot actie te over gaan..tijd zat.

Net eentje kunnen bestellen via playstation zelf, had gisteren uitnodigingslink gekregen en zonder problemen de disc versie zonder één of andere bundel kunnen bemachtigen.

Na stuk of 8 te hebben besteld voor vrienden en collega's eindelijk mijn beurt! :unsure:

Deze ochtend de Horizon Forbidden West bundel kunnen bestellen via playstation zelf ook. Niet ontevreden mee aangezien ik toch al van plan was om Horizon Forbidden West te spelen

Terug
Bovenaan