PS5 waar nog te vinden?

Iemand die in de buurt van Schelle a12 winkel weet met voorraad?
Game mania zelfde antwoord. Bel maandag of dinsdag is.

Iemand die in de buurt van Schelle a12 winkel weet met voorraad?
Game mania zelfde antwoord. Bel maandag of dinsdag is.
Er is net melding op telegram dat er opnieuw (aanzienlijke) stock is in de fysieke Media Markt winkels.

Herstal, Machelen, Roeselare en Schoten staan momenteel als bevestigd. Alle andere filialen staan op onbekend maar hebben veel kans ook gewoon stock momenteel. Ik zou dus eens op den Boomsesteenweg gaan kijken als ik van u was.

In Wilrijk geen voorraad. Ma gingen wel nog binnenkomen deze week of volgende week. Dan maar eentje gereserveerd

Quasi elke Media Markt had bundels binnen, natuurlijk overpriced (witte controller aan 70 verkopen, wtf).

MM Kortrijk heeft er ook binnen. Waren daarnet nog enkele bundels over met Horizon, oplaadstation en extra controller aan €690.

Ik heb me ingeschreven voor de loting bij coolblue. Het is de eerste keer dat ik actief op zoek ga naar een PS5, dus ik schat de kans klein in dat ik meteen van de eerste keer geluk heb :unsure:

Ik heb me ingeschreven voor de loting bij coolblue. Het is de eerste keer dat ik actief op zoek ga naar een PS5, dus ik schat de kans klein in dat ik meteen van de eerste keer geluk heb :unsure:
Hou het hier goed in de gaten, posten hier veel die stock weten liggen.

Heb mij ook ingeschreven, als ik erbij zit, mag iemand van hier hem overkopen, heb er zelf al een.
Maar gezien het aantal berichten die hier geplaatst worden, geraak je vrij snel aan eentje .

Of de telegram groepen volgen.

Heb mij ook ingeschreven, als ik erbij zit, mag iemand van hier hem overkopen, heb er zelf al een.
Maar gezien het aantal berichten die hier geplaatst worden, geraak je vrij snel aan eentje .

Of de telegram groepen volgen.

Coolblue is het niet geworden, dus ben nu inderdaad enkele telegram groepen beginnen volgen.
Op zich is het ook niet dringend, kan gerust nog verder met mijn PS4 Pro. Maar eens je je zinnen ergens op hebt gezet, wil je dit natuurlijk zo snel mogelijk :smile:

Terug
Bovenaan