Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is net melding op telegram dat er opnieuw (aanzienlijke) stock is in de fysieke Media Markt winkels.Iemand die in de buurt van Schelle a12 winkel weet met voorraad?
Game mania zelfde antwoord. Bel maandag of dinsdag is.
Same in Oostende juist met horizon disc versieLading binnen gekomen 30 stuks. Budens met Horizon of GT7 en controller en lader.
Mediamarkt Brugge
inderdaad maar nog 10x beter dan de scalpersQuasi elke Media Markt had bundels binnen, natuurlijk overpriced (witte controller aan 70 verkopen, wtf).

In winkels is deze enkel met bundels te koop
Ofzo..?
Ik heb zelf al een jaar eentje, dus volg het zo niet meer elke dag op.
Hou het hier goed in de gaten, posten hier veel die stock weten liggen.Ik heb me ingeschreven voor de loting bij coolblue. Het is de eerste keer dat ik actief op zoek ga naar een PS5, dus ik schat de kans klein in dat ik meteen van de eerste keer geluk heb![]()
Heb mij ook ingeschreven, als ik erbij zit, mag iemand van hier hem overkopen, heb er zelf al een.Ik heb me ingeschreven voor de loting bij coolblue. Het is de eerste keer dat ik actief op zoek ga naar een PS5, dus ik schat de kans klein in dat ik meteen van de eerste keer geluk heb![]()
Heb mij ook ingeschreven, als ik erbij zit, mag iemand van hier hem overkopen, heb er zelf al een.
Maar gezien het aantal berichten die hier geplaatst worden, geraak je vrij snel aan eentje .
Of de telegram groepen volgen.