PS5 waar nog te vinden?

De verzendbevestiging van MM duurde mij verdacht lang, waardoor ik al lichtjes in paniek was en er spontane okselvijvers aan het ontstaan waren.

Maar hoera! Eindelijk het verlossende bericht! 't Moet maar van in Puurs komen ook, het was sneller geweest moest ik er kunnen om rijden :unsure:

Ook ene bij mediamarkt kunnen bemachtigen deze middag (laatste telegram drop) wel nog geen verzendbevestiging.
merk wel dat ook al dat de bestelling vandaag geplaatst is, er Besteldatum:18.12.2020 staat.

never mind, moment dat ik dit post krijg ik net verzendbevestiging van bpost :)

wrijf het er nog maar eens in allemaal :p

Ik snap gewoon niet hoe het jullie gelukt is, zelfs daarjuist kon ik nog een in mijn mand leggen, en bij het afrekenen kwam er dan te staan dat het artikel niet voorradig is. Maar als je lang genoeg refresht, verandert de status van niet in voorraad naar voorradig online en kun je al die stappen tot het einde wel doen.

eerste 2 keer ook mislopen, dan had ik het idee van alle stappen te doorlopen tot de laatste waar je effectief op kopen drukt ( en het eerste 2 keer misliep ). dan gewacht op nieuwe telegram pop up dat er stock was, op kopen gedrukt en had hem

Ja 't is een kwestie van chance hebben denk ik hoor. Ik heb ook tientallen (/honderden) keren geprobeerd en kreeg ook telkens de melding dat het uitverkocht was en het artikel uit mijn winkelmandje gehaald was. Blijven refreshen en blijven proberen (ik had ook het fenomeen uitverkocht, na refresh plots opeens in stock, volgende refresh opnieuw uitverkocht, ...) en ineens lukte het, tot mijn eigen verbazing. Ik heb met bancontact betaald, geen idee of dit enige (positieve of negatieve) invloed heeft op het bestelproces.

Morgen verwacht ik geen drops, ben maar sinds vorige week ingeschreven maar vandaag was wel een van de drukste dagen op telegram en zelfs sms. Denk dat er maandag en dinsdag meer drops gaan zijn en hopelijk houd deze trend van vele drops nog even aan.
En hopelijk doet nedgame iets aan zijn servers, die bundel is wel aantrekkelijk. Extra controller, sackboy, miles morales met spiderman remaster en demons souls. Zijn zowat de enige games die ik nu zou kopen ook, heb nog een boel ps4 games die ik verder wil spelen met de kracht van de 5.

Mensen die bij MM hun PS5 gaan afhalen of een bestelling plaatsen kunnen jullie de plaats van MM zetten aub?

De tip die ik kan geven is om het uur te kijken op de site van de mediamarkt, als de console dan zichtbaar is moet je blijven proberen totdat hij niet meer zichtbaar is. Zo was het vorige week met de digitale editie hetzelfde, toen is het me niet gelukt, deze week met de disc editie had ik wel geluk :)
Zo hield ik de site van de Fnac ook in de gaten, daar komen er om de zoveel uur ook ‘beschikbaar in de winkel’ (dan kan je checken om welk filiaal het gaat), waarschijnlijk zijn dat consoles die geannuleerd zijn van mensen die al elders een console hebben kunnen bemachtigen :)

Gisteren de mijne gaan afhalen bij Carrefour om dan te merken dat hij een krakende audio output heeft naar rechtse kanaal. Hopelijk moet ik niet te lang wachten voor garantie :-(

Terug
Bovenaan