PS5 waar nog te vinden?

Ik heb al een e-mail gekregen van MM dat hij verzonden is. Best gek als je ziet dat er nog mensen op een wachtlijst staan bij MM.

Iedere keer te laat, door het werk kan ik enkel s'middags even kijken of s'avonds als ik thuis ben. Dat blijft dus achter de feiten aan lopen.

Ik heb al een e-mail gekregen van MM dat hij verzonden is. Best gek als je ziet dat er nog mensen op een wachtlijst staan bij MM.
nja, online en de winkels bij MM is een aparte gescheiden stock, is al meermaals aan bod geweest. Het lijkt niet eerlijk, maar het is wat het is.
Anyway, uit de afgelopen weken / maanden kunnen we wel besluiten dat voor de PS5, webshops the way to go was.

Iedere keer te laat, door het werk kan ik enkel s'middags even kijken of s'avonds als ik thuis ben. Dat blijft dus achter de feiten aan lopen.
idem hier

ach ja, het begint blijkbaar toch te beteren, vrij regelmatig drops hier en daar, dus hopelijk nog maar een paar weken geduld hebben

ps4 games in 4k/60fps e
Dit idd, de ps4 is de console waarvoor ik de meeste games gekocht heb. Waarvan nog enkele ongespeeld tot nu toe. Ik moet ook nog Red Dead Redemption 2 uitspelen (zit redelijk op het einde), en die draait toch niet super soepel op m'n PS4 Pro.

Demon's Souls remake ga ik ook zeker aankopen zodra de prijs een beetje zakt. Daar zit geen haast achter omdat ik sowieso nog wat in te halen heb :D

Trouwens nog even via deze weg benadrukken dat @StanTem een eikel is. Hij heeft mij al minstens 5x een spel laten kopen dat we "vaak samen zouden spelen", om dan van zodra ik het aangekocht heb niets meer van hem te laten horen

Trouwens nog even via deze weg benadrukken dat @StanTem een eikel is. Hij heeft mij al minstens 5x een spel laten kopen dat we "vaak samen zouden spelen", om dan van zodra ik het aangekocht heb niets meer van hem te laten horen
Was dat niet alleen bij The Division? Heb toen gezegd dat ge toch een level of 10 omhoog zou moeten, aangezien we 40 levels scheelden :p

Ik was er bijna bij met MM, tot aan het afrekenen geraakt, doeme he :p

Ik vrees dat dit het gaat zijn voor vandaag.
Mijn enige hoop word bol, MM of amazon denk ik.

Was dat niet alleen bij The Division? Heb toen gezegd dat ge toch een level of 10 omhoog zou moeten, aangezien we 40 levels scheelden :p
Van The Division 1 & 2 en Ghost Recon: Wildlands ben ik zeker. Over Rainbow Six: Siege twijfel ik nog of dat ook het geval was :p

Terug
Bovenaan