Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nja, online en de winkels bij MM is een aparte gescheiden stock, is al meermaals aan bod geweest. Het lijkt niet eerlijk, maar het is wat het is.Ik heb al een e-mail gekregen van MM dat hij verzonden is. Best gek als je ziet dat er nog mensen op een wachtlijst staan bij MM.
idem hierIedere keer te laat, door het werk kan ik enkel s'middags even kijken of s'avonds als ik thuis ben. Dat blijft dus achter de feiten aan lopen.
Cool!Het lijkt er op dat ik er ook ééntje te pakken heb via de MM site daarnet! Feest!![]()

ps4 games in 4k/60fps eCool!
Om niks te spelen. Lol![]()
Dit alleen al maakt het een super toestel. Speel maar eens Days Gone op de PS5, daar mag je gerust het label next-gen op plakken voor mij.ps4 games in 4k/60fps e
Ja niet alleen dat, hij heeft al lang een PS4 maar speelt er 2 keer per jaar opps4 games in 4k/60fps e

Dit idd, de ps4 is de console waarvoor ik de meeste games gekocht heb. Waarvan nog enkele ongespeeld tot nu toe. Ik moet ook nog Red Dead Redemption 2 uitspelen (zit redelijk op het einde), en die draait toch niet super soepel op m'n PS4 Pro.ps4 games in 4k/60fps e

Was dat niet alleen bij The Division? Heb toen gezegd dat ge toch een level of 10 omhoog zou moeten, aangezien we 40 levels scheeldenTrouwens nog even via deze weg benadrukken dat @StanTem een eikel is. Hij heeft mij al minstens 5x een spel laten kopen dat we "vaak samen zouden spelen", om dan van zodra ik het aangekocht heb niets meer van hem te laten horen

Van The Division 1 & 2 en Ghost Recon: Wildlands ben ik zeker. Over Rainbow Six: Siege twijfel ik nog of dat ook het geval wasWas dat niet alleen bij The Division? Heb toen gezegd dat ge toch een level of 10 omhoog zou moeten, aangezien we 40 levels scheelden![]()

Hij heeft dan ook nog een slecht geheugenWeet ik allemaal niks van![]()

Ligt eerder aan Tim. Die denkt dat hij mij kent, maar da's niet zo.Hij heeft dan ook nog een slecht geheugen![]()
Welke MM?Gisteren 1 gaan bestellen bij media markt en sta op plaats 60.