PS5 waar nog te vinden?

Ben het wachten ook wat beu, te veel gezaag thuis door nageslacht :)
Ik heb me nu eens geregistreerd bij telegram en volg de voorgaande links (PS5 Stock alerts & PSX-sense).
Nog andere kanalen die nuttig/snel zijn?

Bedankt!

Ben het wachten ook wat beu, te veel gezaag thuis door nageslacht :)
Ik heb me nu eens geregistreerd bij telegram en volg de voorgaande links (PS5 Stock alerts & PSX-sense).
Nog andere kanalen die nuttig/snel zijn?

Bedankt!

met die 2 moet het normaal wel lukken. Zelf heb ik via die Stock Alerts 2 consoles kunnen kopen.

Moest er iemand in regio Waasland z'n pre-order niet meer nodig hebben dan houd ik me aanbevolen. Ben al een hele tijd op zoek en nog geen succes gehad tot nu toe :cry: PS5 Disk versie

Mocht er nog iemand van zijn preorder afwillen mag je me altijd PM sturen. Al van okt aan het wachten bij Game Mania 😇

Laatst bewerkt:
Net melding van bij nedgame. in seconden lag de website plat. Geraak niet voorbij het playstation portaal.
En als de website wel laadt, mankeert de helft van de opmaak.

Net melding van bij nedgame. in seconden lag de website plat. Geraak niet voorbij het playstation portaal.
En als de website wel laadt, mankeert de helft van de opmaak.
Wegens onderhoud zijn we even niet bereikbaar, we zijn zo terug!

Waren blijkbaar bundels, dus geen losse consoles.
Klopt en ik snap dat ze dit doen om scalpen tegen te gaan. Maar met 7000 mensen in die telegram snap ik dat die bundels ook nog buitenvliegen.
Nu heb ik eentje in mijn winkelmand maar krijg hem niet betaald.. Ik ga nedgame overslaan denk ik, krijg zo mijn gegevens toch niet ingevuld. Alsook het was pas voor levering rond 12 maart.

Terug
Bovenaan