Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat hier al volop te draaienEn nu jij verkopen aan 1000 euro![]()

Leuk dat te horen, hoop dat jij en je zoontje er veel plezier aan beleven!Staat hier al volop te draaien![]()

Gewoon de bots volgen en je hebt er enePS5 is hier al 2 maal gepasseerd en 2 maal te laat, 3de keer goede keer zeker![]()

Ben het wachten ook wat beu, te veel gezaag thuis door nageslacht
Ik heb me nu eens geregistreerd bij telegram en volg de voorgaande links (PS5 Stock alerts & PSX-sense).
Nog andere kanalen die nuttig/snel zijn?
Bedankt!
Wegens onderhoud zijn we even niet bereikbaar, we zijn zo terug!Net melding van bij nedgame. in seconden lag de website plat. Geraak niet voorbij het playstation portaal.
En als de website wel laadt, mankeert de helft van de opmaak.
ze waren net terug 5 seconden en nu is het terug de vorige melding.Wegens onderhoud zijn we even niet bereikbaar, we zijn zo terug!
En in GM Leuven willen ze mij nog 3 maand laten wachtenJust FYI stand van zaken, heb men GM Dendermonde pre-order Disc van 17 Sep.
Er waren zowel witte als zwarte dozen.
...Waren blijkbaar bundels, dus geen losse consoles.Net melding van bij nedgame. in seconden lag de website plat. Geraak niet voorbij het playstation portaal.
En als de website wel laadt, mankeert de helft van de opmaak.
Klopt en ik snap dat ze dit doen om scalpen tegen te gaan. Maar met 7000 mensen in die telegram snap ik dat die bundels ook nog buitenvliegen.Waren blijkbaar bundels, dus geen losse consoles.