Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof ze daar aan kunnen doen...Toch eigenlijk schandalig dat het na anderhalf jaar het nog steeds aartsmoeilijk is om aan een PS5 te komen.![]()
Idem! Er was er nog enevandaag ps5 disc + horizon en ratchet kunnen scoren.
er was deze morgen een melding in telegram groep dat er drops waren in gamemania winkels.
Direct gebeld naar de gamemania waar ik altijd ga en mocht er omkomen.
Was dus wel degelijk echt, ik heb er zo eentje besteld en dag erna geleverd. Was ook voor BEZou fake geweest zijn.
Er heeft iemand screenshot gepost van een gesprek met coolblue medewerker.
Het zou om een vergissing gaan waardoor het leek alsof er in stock waren.
Hier in Limburg nietsIdem! Er was er nog ene
Wat was de prijs?Idem! Er was er nog ene
Niet proper … 658€ voor de PS5 Disc Edition + Horizon Forbidden West en Ratchet & ClankWat was de prijs?
Woensdag Nederland vaak.Klopt het dat PS5’s op donderdag geleverd worden bij Game Mania?
Ik stond destijds aan de deur op vrijdag voor een levering.Woensdag Nederland vaak.
Donderdag België.
Ik heb al eentjeIk stond destijds aan de deur op vrijdag voor een levering.
Best even bellen naar filiaal in je buurt.
.Ergens zijn die bundels nog niet ‘zo slecht’.Ik heb enige tijd geleden mijn ps5 hier verkocht zonder winst.
Ik heb er nooit eigenlijk op gespeeld en ik vond/vind hem echt veel te groot
Als ik het hele bundel gedoe zie, denk ik, is het al niet duur genoeg
Is dat iets wat van Sony komt of van de winkels zelf ?
Het enige waarvan ik spijt heb is dat ik mijn ps4 heb verkocht
Hij kan niet aan de ps5 kan tippen maar hij is makkelijker weg te zetten. Nu deze is ook nergens bijna te bespeuren, maar ik heb tijd
Ik wacht gewoon een hopelijk kleinere en volledig zwarte ps5 af, met minder opgedrongen accessories
Als ik de prijzen zie dan breekt mijn hart en hoop ik op enige karma
Dan haal ik de energiecrisis en de toestand in Oekraïne nog niet aan omdat dit helemaal off topic is