PS5 waar nog te vinden?

Mja eerst een pandemie en dan een oorlog doet er natuurlijk geen goed aan voor hun productie.
Ik heb zelfs de indruk dat die telegram groepen aan het doodbloeden zijn dus het zal gewoon nog wat geduld oefenen worden vrees ik.

En toch vind ik die moeilijkheid zwaar overschat. Kheb het al eerder gezegd: De dag dat ik zei "Tis tijd" had ik 'em twee weken later. Gewoon eens vragen bij GM wat de leveringsdag is en dan elke week even langsgaan. Kans is groot dat ge hem dan vlug hebt.

vandaag ps5 disc + horizon en ratchet kunnen scoren.
er was deze morgen een melding in telegram groep dat er drops waren in gamemania winkels.
Direct gebeld naar de gamemania waar ik altijd ga en mocht er omkomen.

Ben zelf nog op zoek naar een Digital als backup. Is nu niet zo dringend, maar heb de indruk dat die minder geleverd worden. Heb me ook al opgegeven op PlayStation Direct, mss dat ik zo eerder één te pakken heb, zodat ik niet constant die stock bots in ‘t oog moet houden.

Kzal zo dadelijk GM in Herentals es passeren. Mocht er ene liggen zal ik em wel meebrengen :unsure: (ale ik heb al ene eh)

Ik heb enige tijd geleden mijn ps5 hier verkocht zonder winst.
Ik heb er nooit eigenlijk op gespeeld en ik vond/vind hem echt veel te groot
Als ik het hele bundel gedoe zie, denk ik, is het al niet duur genoeg
Is dat iets wat van Sony komt of van de winkels zelf ?
Het enige waarvan ik spijt heb is dat ik mijn ps4 heb verkocht
Hij kan niet aan de ps5 kan tippen maar hij is makkelijker weg te zetten. Nu deze is ook nergens bijna te bespeuren, maar ik heb tijd
Ik wacht gewoon een hopelijk kleinere en volledig zwarte ps5 af, met minder opgedrongen accessories
Als ik de prijzen zie dan breekt mijn hart en hoop ik op enige karma
Dan haal ik de energiecrisis en de toestand in Oekraïne nog niet aan omdat dit helemaal off topic is

Ik heb enige tijd geleden mijn ps5 hier verkocht zonder winst.
Ik heb er nooit eigenlijk op gespeeld en ik vond/vind hem echt veel te groot
Als ik het hele bundel gedoe zie, denk ik, is het al niet duur genoeg
Is dat iets wat van Sony komt of van de winkels zelf ?
Het enige waarvan ik spijt heb is dat ik mijn ps4 heb verkocht
Hij kan niet aan de ps5 kan tippen maar hij is makkelijker weg te zetten. Nu deze is ook nergens bijna te bespeuren, maar ik heb tijd
Ik wacht gewoon een hopelijk kleinere en volledig zwarte ps5 af, met minder opgedrongen accessories
Als ik de prijzen zie dan breekt mijn hart en hoop ik op enige karma
Dan haal ik de energiecrisis en de toestand in Oekraïne nog niet aan omdat dit helemaal off topic is
Ergens zijn die bundels nog niet ‘zo slecht’.
Losse consoles worden spijtig genoeg nog steeds gekocht door mensen die geld ruiken.
Ik kan via 2dehands direct aan een digitale versie van de PS5 geraken (van de amazon drop) maar dan betaal ik wel 650 euro. Zulke personen gaan veel minder snel die bundels kopen. Allez denk ik toch.

Mensen kopen een bundel omdat er geen losse consoles te koop zijn
ik heb ook de digitale al overwogen maar 650€ betalen voor iets wat 399€ kost en geen fysiek verschil buiten de disk

Met de series x is dat niet zo, die koop je gewoon los, ook bijna niet te vinden natuurlijk

De xbox is mijn main console voor verschillende persoonlijke redenen

De switch is voor de Nintendo games en playstation voor hun exclusieven
Daarom dat ik een beetje spijt heb van de ps4

Dus wacht ik af op een kleiner model ps5 of tik ik eens een ps4 op de kop

Maar dat mensen elkaar zo het geld uit de zakken jagen in deze moeilijke tijd
Dus ik hoop dat Sony een oplossing gaat vinden en ook microsoft
Ik zie Nintendo dit probleem niet hebben switchen genoeg

Terug
Bovenaan