PS5 waar nog te vinden?

Ik ben daar totaal geen voorstander van je ziet nu al in online stores dat de prijzen kunstmatig hoog gehouden worden terwijl je met tweedehands discs koopjes kan doen en ze verder kunt verkopen. Ik zit absoluut niet te wachten op een Netflix game abonnement dat elk jaar verhoogd in prijs om games te kunnen spelen. Ik vind het beter zoals het nu is af en toe en koopjes in de store maar ook koopjes op discs die je dan achteraf gemakkelijk kan verder kan verkopen. Sommigen gaan nog verschieten hoe die prijzen hoog zullen gehouden worden als er enkel een online store zal zijn.
Akkoord en niet akkoord.
Dat nieuwe games online duurder staan dan fysieke games vind ik spijtig maar daar zal wel een commerciële reden achter zitten. Maar Ik moet zeggen als je kunt wachten om bepaalde games te kopen dan kun je tijdens bepaalde periodes, zoals tijdens black friday, wel koopjes doen (spreek nu wel over de xbox store).
Soms geven ze op de xbox store er ook zo eens een slag in. Vorige week op de xbox store nog de laatste nieuwe F1 kunnen kopen voor 21 euro.

No offence voir mensen die voir digitaal zijn maar ik begrijp de facinatie er niet zo voir.

Digitaal is duurder, je hebt altijd breedband internet nodig, je kan je spel niet doirverkopen, licentie kan altijd ingetrokken worden doir de ontwikkelaar,...

Geef mij maar een fysiek spel dat je ofline kan spelen.😀
er zijn tegenwoordig ook genoeg "fysieke" games dat online checks nodig hebben voor je ze kan spelen.

Digitaal is de toekomst, of je het nu wil of niet.

Wou daarstraks op PS5 een ander spel spelen, vroeg em toch niet om cd te wisselen zeker.

Als PC gamer merk ik inderdaad dat digitaal toch zeer handig is. Ook meer opties om online cheaper aan te schaffen :unsure:

Maar als je een keer een miskoop doet sta je daar wel, Bij fifa, gt7 zou ik het nog overwegen dat speel je toch volledig jaar.
Refund doen e, na uur weet je toch al dat spel u gaat liggen of niet ?
Geen weet hoe Sony is kwa refund, maar Steam heeft dat mooi op orde alvast.

Maar als je een keer een miskoop doet sta je daar wel, Bij fifa, gt7 zou ik het nog overwegen dat speel je toch volledig jaar.
Daarom dat ik deze games niet haal. Met 2 hele kleine kinderen in huis heb ik anders geen tijd om iets anders te spelen :biglaugh: De weinige tijd die ik dan heb spendeer ik dan alleen maar aan goede games.

Daarom dat ik deze games niet haal. Met 2 hele kleine kinderen in huis heb ik anders geen tijd om iets anders te spelen :biglaugh: De weinige tijd die ik dan heb spendeer ik dan alleen maar aan goede games.
Fifa speel ik nooit alleen boeit me niet meer, in het weekend tegen mijn zoon doe ik wel nog of hij alleen op ps5. Heeft zelf ook een ps4 met fifa 22 ma die van papa is altijd leuker 😆

Amazon UK drop, toch 1 kunnen scoren 🥳
Idem :D Chance dat mijn CC daar nog geregistreerd stond zodat ik in een paar klikken prime terug geactiveerd had.

Drop was een paar minuten beschikbaar, site klapte er gewoon uit. Paar out of stock meldingen gekregen en gefaalde betaal-stappen, maar uiteindelijk toch erdoor gekregen 2 a 3 min na de stockmelding.

Terug
Bovenaan