Akkoord en niet akkoord.Ik ben daar totaal geen voorstander van je ziet nu al in online stores dat de prijzen kunstmatig hoog gehouden worden terwijl je met tweedehands discs koopjes kan doen en ze verder kunt verkopen. Ik zit absoluut niet te wachten op een Netflix game abonnement dat elk jaar verhoogd in prijs om games te kunnen spelen. Ik vind het beter zoals het nu is af en toe en koopjes in de store maar ook koopjes op discs die je dan achteraf gemakkelijk kan verder kan verkopen. Sommigen gaan nog verschieten hoe die prijzen hoog zullen gehouden worden als er enkel een online store zal zijn.
Dat nieuwe games online duurder staan dan fysieke games vind ik spijtig maar daar zal wel een commerciële reden achter zitten. Maar Ik moet zeggen als je kunt wachten om bepaalde games te kopen dan kun je tijdens bepaalde periodes, zoals tijdens black friday, wel koopjes doen (spreek nu wel over de xbox store).
Soms geven ze op de xbox store er ook zo eens een slag in. Vorige week op de xbox store nog de laatste nieuwe F1 kunnen kopen voor 21 euro.

De weinige tijd die ik dan heb spendeer ik dan alleen maar aan goede games.