PS5 waar nog te vinden?

Mijn broer heeft in zijn kop gestoken ik wil een ps5, geduld heeft hij niet en wil maar max 600€ geven
Good luck zou ik zeggen :D.
Dan moet het al een Bol, Amazon of Direct Sony link zijn vrees ik, als het een disc moet zijn.

--
Tis volgens mij al even geleden dat er mog n bol drop was.

Ik heb sinds kort ook beslist (na 3+ jaar te stoppen met gamen) een PS5 te kopen. Op Sony al ingeschreven en bevestiging gekregen. Zit ook op de PowerUnlimited telegram waar het al een tijdje stil is. Vandaag ook eens naar de lokale Game Mania gebeld, waar ze ook geen zicht hebben op de volgende levering, terwijl dit normaal 1x/week was. Ik vrees dat het nog een tijdje zal duren vooraleer ik er 1 bemachtig

Misschien dat ze hun stock wat op bouwen net voor een grotere release ( Horzion?) wie weet nu het effe geleden is en er ver een grote game van hun aan komt dat we wat meer drops kunnen gaan verwachten, of grotere drops. ( Just guessing tho )

Misschien dat ze hun stock wat op bouwen net voor een grotere release ( Horzion?) wie weet nu het effe geleden is en er ver een grote game van hun aan komt dat we wat meer drops kunnen gaan verwachten, of grotere drops. ( Just guessing tho )
Stel je voor ... Iedere fan Horizon of GT7 preorderen, en dan enkel als pakket kunnen kopen

Ik kan 2dehands aan een PS5 geraken maar verkoper heeft de factuur niet meer. Ik mag de PS5 ook testen zegt hij. Maar kan ik via serienummer ook niet gebruik maken van de garantie moesten er problemen in de toekomst optreden?

Ik kan 2dehands aan een PS5 geraken maar verkoper heeft de factuur niet meer. Ik mag de PS5 ook testen zegt hij. Maar kan ik via serienummer ook niet gebruik maken van de garantie moesten er problemen in de toekomst optreden?
Hoe kan Sony weten wanneer die serienummer exact in retail verkocht is? Ok, granted, ze kunnen het vrij nauwkeurig weten want het verschil tussen uit productie en verkocht is vandaag gewoon klein maar toch. Dat gezegd zijnde, hardware is de meeste gevallen slecht out of the box of blijft jaren goed. Als hij nu goed werkt is de kans klein dat je grote problemen gaat krijgen binnen dit en twee jaar (min de tijd dat die al bij de verkoper op de kast staat). Aan de andere kant, hoe goed kan je zoiets testen bij afhaling? Meestal is dat beperkt tot, "ah, hij start op, tis ok" terwijl je hardware het kan begeven onder stress of zaken als coil whine waar zoveel gezeur over geweest is in het begin (en nu misschien nog? :unsure: )

Voor garantie heb je steeds de aankoopfactuur nodig in principe. Kan evenwel een gestolen artikel zijn.

In geval van problemen moet u alleen uw aankoop aan de verkoper kunnen bewijzen. De gemakkelijkste manier om dit te doen is de aankoopdocumenten te bewaren en zelfs een kopie te maken.
Bron: economie.fgov.be

Mocht er iets aan zijn, zal wel iemand uit uw vriendenkring met een ps5 u helpen met een garantiebewijs.

Terug
Bovenaan