PS5 waar nog te vinden?

Bij GM Leuven nog een babbel gedaan met de medewerker toen ik mijn exemplaar ging ophalen, zij hanteren momenteel volgende spelregels:
- Pre-order & launch lijsten zijn weggewerkt, ze hanteren nu het first come first serve principe.
- In theorie mogen ze geen exemplaren 'beloven' wanneer je belt als er binnen zijn. Maar het gebeurt wel in sommige winkels. Mensen waarvoor een exemplaar gereserveerd is krijgen 1 week de tijd om deze op te halen.

Morgen is het één week geleden sinds de vorige drop bij GM. Mogelijks dus de moeite om is langs te rijden of is te bellen om te horen of niet opgehaalde exemplaren zijn vrijgekomen.

Ik was het ook het meest gecharmeerd van de bundel bij GM. Bij MM steken ze er redelijk wat accessoires bij die niemand wil. Bij GM was het:
- Controller oplaad station
- Spider man Miles Morales
- Fifa 22

Tevens op beide games dan nog korting gekregen.

Ik ben nooit gecharmeerd door een bundel.
Ik hoef enkel de PS5. Ik kies mijn accessoires wel zelf, zijnde geen.

Zou dat niet met de feestdagen te maken gehad hebben? Het valt gelijk weer een beetje stil. Wat ik me ook nog afvraag, onlangs was hier iemand die vertelde dat ze bij een winkel stonden die een drop had ontvangen en een half uur voor opening waren er al meer dan tien mensen aan het wachten. Is dat omdat zij inside information hebben kunnen krijgen en dat zo weten? Want aangezien de leveringen vaak buiten openingsuren gebeuren kan dat bijna niet anders?

Zou dat niet met de feestdagen te maken gehad hebben? Het valt gelijk weer een beetje stil. Wat ik me ook nog afvraag, onlangs was hier iemand die vertelde dat ze bij een winkel stonden die een drop had ontvangen en een half uur voor opening waren er al meer dan tien mensen aan het wachten. Is dat omdat zij inside information hebben kunnen krijgen en dat zo weten? Want aangezien de leveringen vaak buiten openingsuren gebeuren kan dat bijna niet anders?

Soms gebeurt het wel is dat op de telegram groepen er wordt aangekondigd dat er een drop zal plaatsvinden op dag x of binnen x aantal uur, zijn nu wel meestal online winkels maar mss ook wel fysieke winkels.

Dat was ik.
Ik was 2 dagen thuis en had dag 1 gebeld naar dreamland en gamemania om te vragen of ze consoles hadden of een drop konden verwachten.
Vriendelijke dame van gamemania kon mij vertellen dat er de dag nadien zou geleverd worden. Ben dan samen met kameraad ruim optijd aan de deur gaan staan en hebben er beiden 1 kunnen komen. Dus eens bellen en vriendelijk informeren kan soms wonderen doen ;)

Heb me er op ingeschreven.
Voor één van de weinige keren zou ik het zelf niet erg vinden mocht Sony bij het uitloten gebruik maken van allerlei filtermogelijkheden. Zo zouden ze kunnen filteren op accountleeftijd (bv. om scalpers met nieuwe accounts te weren) of eventueel zelfs op aankoopgeschiedenis als ze de "trouwe" en "goede" klanten voorrang willen geven.

Heb me er op ingeschreven.
Voor één van de weinige keren zou ik het zelf niet erg vinden mocht Sony bij het uitloten gebruik maken van allerlei filtermogelijkheden. Zo zouden ze kunnen filteren op accountleeftijd (bv. om scalpers met nieuwe accounts te weren) of eventueel zelfs op aankoopgeschiedenis als ze de "trouwe" en "goede" klanten voorrang willen geven.

Een nobele gedachte, maar Sony doesn’t give a F* wie die ps5 koopt. 😉

Niet veel actie meer in deze topic. Iedereen ondertussen voorzien of wat?

Ik ben nog steeds (eerder passief) op zoek naar een PS5 disc versie. Al een tijdje ingeschreven bij PS om daar rechtstreeks te kopen bij voorraad maar komt maar weinig van. Op Coolblue, Bol, MM en dergelijke ook nog nooit voorraad tegen gekomen. Ook geen interesse in een bundel vol bullshit accessoires.
Vrij triest eigenlijk om ruim een jaar na release nog steeds zulke tekorten te hebben, maar we zullen maar verder afwachten zeker. :sleep:

Ik ben sinds begin januari begonnen met zoeken maar amper drops. Ik zoek een disc editie, liefst zonder extra's of minstens een bundel met zaken die me interesseren of toch op termijn gingen binnenkomen.

Niet veel actie meer in deze topic. Iedereen ondertussen voorzien of wat?

Ik ben nog steeds (eerder passief) op zoek naar een PS5 disc versie. Al een tijdje ingeschreven bij PS om daar rechtstreeks te kopen bij voorraad maar komt maar weinig van. Op Coolblue, Bol, MM en dergelijke ook nog nooit voorraad tegen gekomen. Ook geen interesse in een bundel vol bullshit accessoires.
Vrij triest eigenlijk om ruim een jaar na release nog steeds zulke tekorten te hebben, maar we zullen maar verder afwachten zeker. :sleep:
Tja nog altijd weinig chips he.

Het lijkt er wat op dat ze voor de feestdagen een extra duw hebben gegeven maar dat het alweer even in het slop zit. Ook de notificatiegroepjes zijn een stuk stiller dan een tijdje terug.

Terug
Bovenaan