PS5 waar nog te vinden?

Ben de laatste tijd eens aan het kijken naar sommige bundels die ik binnenkrijg via telegram, maar wat een afzetterij is me dat in de meeste gevallen. Ik wil graag een PS5, maar 't is nu ook niet dat ik die dringend moet hebben. Op deze manier wacht ik nog wel eventjes.

En dan MM die de mensen nog een Omnium probeert aan te smeren. 140 euro voor 3 jaar was het denk ik. :laugh: Hoop dat niemand zich laat vangen aan die verkooptrucks.

Ben de laatste tijd eens aan het kijken naar sommige bundels die ik binnenkrijg via telegram, maar wat een afzetterij is me dat in de meeste gevallen. Ik wil graag een PS5, maar 't is nu ook niet dat ik die dringend moet hebben. Op deze manier wacht ik nog wel eventjes.

En dan MM die de mensen nog een Omnium probeert aan te smeren. 140 euro voor 3 jaar was het denk ik. :laugh: Hoop dat niemand zich laat vangen aan die verkooptrucks.
Ze weten maar al te goed dat al die technische toestellen 3 jaar meegaan en vanaf 3 jaar en 1 dag mankementen vertonen.
Tegenwoordig kunt ge bij alles een verzekering pakken. En de verzekeringen zijn echt te duur, koop mij dan nog liever binnen x tijd gewoon een nieuwe.. En vooral opdringen. Ge zout u om den duur achterlijk voelen als ge der geen verzekering bij pakt want dat is het van het..😅

Gaat precies meer over het hele stock alert gebeuren? En dat er ook scalpers zijn die blijven manueel consoles kopen. Het enigste verschil met BG members is dat wij ze hier tegen aankoop verkopen en die in het artikel met winst..

Ik denk inderdaad dat die stock alerts wel gedeeltelijk bijdragen aan de situatie hoor

Omnium is niet verplicht, je mag zeggen dat je deze niet wilt en dan rekenen ze deze ook niet aan :)

Ik was (helaas) weer net te laat voor een ps5 enkele dagen geleden, de laatste werd 5 min voor mij meegenomen. Maar zag een hevige discussie met de persoon met de ps5 en de kassa/balie. Hij was verplicht de omium mee aan te kopen. Het was dat of de ps5 terugzetten.

Snap ook niet dat winkels niet meer met een lijst werken. Nu moet je al achter je pc zitten wachten of gsm in de hand hebben als er ergens een drop is.
Dan is het plezier er voor mij rap af

Terug
Bovenaan