Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoop dat niemand zich laat vangen aan die verkooptrucks.Ze weten maar al te goed dat al die technische toestellen 3 jaar meegaan en vanaf 3 jaar en 1 dag mankementen vertonen.Ben de laatste tijd eens aan het kijken naar sommige bundels die ik binnenkrijg via telegram, maar wat een afzetterij is me dat in de meeste gevallen. Ik wil graag een PS5, maar 't is nu ook niet dat ik die dringend moet hebben. Op deze manier wacht ik nog wel eventjes.
En dan MM die de mensen nog een Omnium probeert aan te smeren. 140 euro voor 3 jaar was het denk ik.Hoop dat niemand zich laat vangen aan die verkooptrucks.

Gaat precies meer over het hele stock alert gebeuren? En dat er ook scalpers zijn die blijven manueel consoles kopen. Het enigste verschil met BG members is dat wij ze hier tegen aankoop verkopen en die in het artikel met winst..![]()
PS5 and Xbox stock: Inside a full-time scalping operation keeping consoles off shelves this Christmas
The PlayStation 5 and Xbox Series X launched just over a year ago, but a global shortage of computer chips is still challenging supply. And scarcity at a retail level is being aggravated by a cottage industry of resellers.news.sky.com
Omnium is niet verplicht, je mag zeggen dat je deze niet wilt en dan rekenen ze deze ook niet aanBen de laatste tijd eens aan het kijken naar sommige bundels die ik binnenkrijg via telegram, maar wat een afzetterij is me dat in de meeste gevallen. Ik wil graag een PS5, maar 't is nu ook niet dat ik die dringend moet hebben. Op deze manier wacht ik nog wel eventjes.
En dan MM die de mensen nog een Omnium probeert aan te smeren. 140 euro voor 3 jaar was het denk ik.Hoop dat niemand zich laat vangen aan die verkooptrucks.