PS5 waar nog te vinden?

Dit is de online versie van de mail. Ze zijn wel goed in fishing tegenwoordig...

view.playstationemail.com...
Van playstation.com (legit) naar playstationemail.com (mogelijks scam). Zou het alleszins niet zomaar vertrouwen en met credit card of accountgegevens gaan smijten.
Afzender adres van emails kunnen trouwens gespoofd worden, dus niet te veel staat gaan dat het effectief van [email protected] komt.

De vraag is vooral: maakt Sony gebruik van het domein playstationemail.com die in de link zit? Indien dat zo is dan is het juist, anders niet. Helaas toont een WHOIS sinds GDPR veel minder informatie dus is het wat rondzoeken. De meningen zijn verdeeld op Reddit ...
Al mijn andere emails van playstation (bijv playstation plus games aankondigingen) komen ook van daar sinds maart.

Wat zijn de links op telegram etc weer voor die stockalerts? ik heb de mijne al van bij launch (bol.com) maar één van mijn ploegmaten op de voetbal wilt er echt ene... grappig genoeg had ik er 2 bij launch, heb dat toen in onze voetbalgroep gepost en niemand was geïnteresseerd (aan kostprijs!) , heb die dan maar gecancelled en nu is er nog steeds niet voldoende stock :D

Wat zijn de links op telegram etc weer voor die stockalerts? ik heb de mijne al van bij launch (bol.com) maar één van mijn ploegmaten op de voetbal wilt er echt ene... grappig genoeg had ik er 2 bij launch, heb dat toen in onze voetbalgroep gepost en niemand was geïnteresseerd (aan kostprijs!) , heb die dan maar gecancelled en nu is er nog steeds niet voldoende stock :D

Tnx, nu ga ik ook eens zoeken.
Met een beetje geluk heb ik er ene tegen kerst

Iemand tips regio Hasselt? Mijn zoon (13) is al een jaar redelijk desperate op zoek naar een PS5 discversion. Alle lotingen meegedaan en nooit in de buurt van een bestelling kunnen komen. Kwam per toeval bij dit forum terecht en hopelijk krijgen we hier de gouden tip :)

Terug
Bovenaan