PS5 waar nog te vinden?

Gisteren in mediamarkt Oostakker waren er nog een paar, maar zullen al weg zijn.

Laatst bewerkt:
GM in Shoppingcenter Wijnegem had er ook nog een paar (rond 15u).

Zag ne vader en zoon vrolijk wegwandelen en had gevraagd of ze bestelling hadden geplaatst maar was op goed geluk zei hem en dat er nog paar in voorraad waren.

GM in Shoppingcenter Wijnegem had er ook nog een paar (rond 15u).

Zag ne vader en zoon vrolijk wegwandelen en had gevraagd of ze bestelling hadden geplaatst maar was op goed geluk zei hem en dat er nog paar in voorraad waren.
Nog steeds een aantal beschikbaar daar. Deze keer niet de fut om er 1mee te nemen voor hier 🙈

Op de dreamland-site via de winkelvoorraadknop kijken waar er nog voorraad is en dan bellen om opzij te laten zetten. Zo hebben wij het gedaan in juni, maar of ze het doen, hangt van winkel tot winkel af heb ik al gehoord.
Thx voor de tip. Deze namiddag gebeld en er om kunnen gaan.
2u half rijden in totaal (normaal 2u maar genie dat ik ben had ik halverwege door dat ik in al mijn haasten mijn portefeuille vergeten had)

Vanaf vandaag kun je ook rechtstreeks bij Sony terecht.
Duitsland krijgt de primeur, maar binnenkort volgen Groot-Brittannië, Frankrijk en de Benelux.
Dus nog een extra winkel waar hij niet te krijgen is maw?
En for that matter wss nog minder voorraad in de andere winkels.

Er komt beweging in de directe PS store. Systeem met wachtrij.
Check anders @PS5stockdeals op twitter.

edit: of gewoon deze link.
edit2: geen voorraad ...

Laatst bewerkt:
Thx voor de tip. Deze namiddag gebeld en er om kunnen gaan.
2u half rijden in totaal (normaal 2u maar genie dat ik ben had ik halverwege door dat ik in al mijn haasten mijn portefeuille vergeten had)

Waar staan de consoles dan op de site van dreamland? ik kan die helemaal niet terugvinden.

Ik heb een uitnodiging gehad van playstation zelf om een PS5 te bestellen op een specifieke dag en uur.
Hopelijk geen fishing? Het ziet er allemaal legitiem uit.

Iemand nog op zoek achter een ps5?
In Dreamland een bestelling staan waar ik achter mag.
Wel verplicht een extra controller erbij te nemen (kleur zelf te kiezen) en een game naar keuze erbij te kopen.

Terug
Bovenaan