PS5 waar nog te vinden?

12 Playstations 5 bundel met controller ratchet en ghost of tshushima binnen gekomen.
Mediamarkt Brugge

Snelsnelsnel
Zijn er nu nog beschikbaar daar in de winkel?
Anders heb ik wel een goeie maat van mij die voor zijn zoon ene wilt komen afhalen zodra de winkel open is.

Zijn er nu nog beschikbaar daar in de winkel?
Anders heb ik wel een goeie maat van mij die voor zijn zoon ene wilt komen afhalen zodra de winkel open is.
Zou dit ook voor iedere vestiging zijn?
Uiteindelijk is het beste gewoon gaan kijken.. want tegen dat iemand hier de vraag stelt en we weten het antwoord toch niet, tenzij een medewerker van de winkel hier zit.. ga je uiteindelijk te laat zijn. Want als je wacht op “ja er zijn er nog” en dan nog in de auto moet springen zijn er gegarandeerd geen meer 😅

Op de dreamland-site via de winkelvoorraadknop kijken waar er nog voorraad is en dan bellen om opzij te laten zetten. Zo hebben wij het gedaan in juni, maar of ze het doen, hangt van winkel tot winkel af heb ik al gehoord.

Amazon.de kan ik er in mijn winkelwagentje zetten. Wel 650 euro? https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B08H93ZRK9/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A27Q81TM1E2YPO&psc=1 en het is precies niet eens een bundel, hoe kunnen ze er dan 650 euro voor vragen... Dan pas ik wel.

s20bC9E.png
Omdat get niet van Amazon zelf komt, maar van play konsolen & spielen. Een externe verkoper dus met andere woorden.

Terug
Bovenaan