Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, dan weet je dat de kans klein is.Blijkbaar hadden er meer dan 300.000 mensen zich ingeschreven bij CB![]()
Uiteraard.
Wa das benelux?Blijkbaar hadden er meer dan 300.000 mensen zich ingeschreven bij CB![]()
. 
| Beste gamer, |
| Gefeliciteerd, jij mag een PlayStation 5 + Ghosts of Tsushima: DC + DualSense Controller bestellen! Je hebt meegedaan aan de loting en jouw naam is getrokken als één van de gelukkigen. |
| Maak je gegevens compleet Voordat we de PlayStation 5 bestelling naar jou op kunnen sturen, is het belangrijk dat jouw persoonlijke gegevens kloppend en compleet zijn. |
Maak je adresgegevens compleet |
| Wij mailen jou Uiterlijk vrijdag 31 oktober 21.00 uur ontvang je van ons een e-mail over hoe je jouw Playstation 5 in huis krijgt. Het kan dus een paar dagen duren voordat je van ons hoort, maar maak je geen zorgen. De PlayStation 5 staat voor jou gereserveerd. Beloofd. |
| Zelf bellen of mailen naar onze klantenservice heeft geen zin, wij nemen contact op met jou. Zij kunnen niet meer voor je betekenen en kunnen ook geen bestelling voor je plaatsen. Toch nog vragen? Vind hieralle informatie over de PlayStation 5 loting. |

Snap uw punt maar liever zo. Indien ze niet deelnemen aa' bv raffle voor vrienden doet een echte reseller/scalper wel mee met 135393 accountsIk stel me toch vragen bij dat "opkopen voor vrienden". Ik snap dat het niet hetzelfde is als scalpen, maar je creëert toch ook wat schaarste voor mensen die niet perse naar tweedehandskanalen of BG kijken?
Nu, ik wil geen polemiek creëren, maar ben er ook al 20x naast gevlogen![]()
Ik stel me toch vragen bij dat "opkopen voor vrienden". Ik snap dat het niet hetzelfde is als scalpen, maar je creëert toch ook wat schaarste voor mensen die niet perse naar tweedehandskanalen of BG kijken?
Nu, ik wil geen polemiek creëren, maar ben er ook al 20x naast gevlogen![]()

Hebt ge al ne platinum?Net PS5 bij @StanTem gaan oppikken, nogmaals merci KANJER!![]()