PS5 waar nog te vinden?

Yes, hier ook eindelijk beet!
Daarnet telefoon van Dreamland. Bundel met extra controller en Spider-man wel, maar ben er direct om gegaan 😀
Nog geen week op de lijst gestaan dus dat ging wel erg vlotjes. Had ik dat eerder geweten.
In ieder geval heel erg bedankt voor de tips!
volle pot nog voor Spiderman? wat was de bundel prijs? grts

Ja inderdaad.
Zou dat niet moeten weten eigenlijk dat ze de doos al opendoen en zitten prutsen aan de ps5.
Idd, wat een onzin. Iemand die daar al aan heeft zitten klooien + de instellingen overlopen is nogal persoonlijk (privacy settings, account, ...).
Hoe kunnen die dat nu voor u instellen? Afzetterij.
Daar zou ik echt voor passen.

Idd, bundelen met game en/of controller kan ik nog snappen maar verzekering en instellen toestel aansmeren ... doet mij een beetje denken aan de set bij Krëfel met een duur Logitech stuur waar bijna niemand interesse in had.

Idd, wat een onzin. Iemand die daar al aan heeft zitten klooien + de instellingen overlopen is nogal persoonlijk (privacy settings, account, ...).
Hoe kunnen die dat nu voor u instellen? Afzetterij.
Daar zou ik echt voor passen.
Was raar, er ging een sticker op met gaming ready 28euro. Verder is daar niets van gezegd, wel was de controller al geconecteerd met de ps.
Verder was er niets gedaan.

En de camera was apart, dus niet als bundel in de doos. Zo stom, zit hier nu met die camera waar je eigenlijk niks mee kan buiten streamen

Yes, hier ook eindelijk beet!
Daarnet telefoon van Dreamland. Bundel met extra controller en Spider-Man wel, maar ben er direct om gegaan 😀
Nog geen week op de lijst gestaan dus dat ging wel erg vlotjes. Had ik dat eerder geweten.
In ieder geval heel erg bedankt voor de tips!
Is pas sinds kort dat het zo vlot gaat ze. 3 maand geleden had je wrs nog 1-2 maand moete wachten. Maar kzie het nog eh 2 weken geleden dat ik verwachtte dat binnen de maand er meer en meer gingen zijn en binnekort ook gewoon int rek

Was raar, er ging een sticker op met gaming ready 28euro. Verder is daar niets van gezegd, wel was de controller al geconecteerd met de ps.
Verder was er niets gedaan.

En de camera was apart, dus niet als bundel in de doos. Zo stom, zit hier nu met die camera waar je eigenlijk niks mee kan buiten streamen
Gaat die camera niet VR-proof worden?

Op alle Amazons lijken weer drops te zijn, helaas vaak achter een prime subscription.

Ja,

ik heb eentje vast bij amazon.it maar weigert alles als ik wil betalen. Er zullen wel nog drops komen.

Idd, de digital was snel weg. De disc was niet zo snel weg. Heb er twee discs kunnen kopen.

Telegram en een stockbot toevoegen die meldingen stuurt. Kennelijk bestaat dat ook voor discord maar daar heb ik mijne weg nog niet in gevonden.

Terug
Bovenaan