Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toch heb ik tot hiertoe altijd pech gehad. Mijn gezin situatie en mijn job maken het heel moeilijk om er één vast te krijgen. Als ik in een winkel vraag of ze een wachtlijst hebben krijg ik altijd te horen dat ze niet met lijsten werken.Wordt nu toch idd echt wel moeilijk om er 'geen' te pakken te krijgen. Enkel mensen met een fobie om buiten te komen vinden er geen precies![]()
Ik heb er een tijdje niet meer op gelet maar zal er nu toch eens werk van maken als het wat meer te doen is. Nochtans staan de tweedehands prijzen nog steeds torenhoog, men zou verwachten dat dat ook begint te zakken als het dan echt gemakkelijker wordt nu. Heb me terug geabonneerd op de bots (was het een tijdje beu) dus hopelijk binnenkort een nieuwe drop.

Mag dat zomaar eigenlijk? Lijkt mij niet...Mediamarkt Oostende hadden ze er nog eentje maar enkel met koppelverkoop van hun garantie (+100€)
Is wel inclusief een playseat en wheel. But I get your pointBelachelijk idd, er zijn er die er nog 1000 euro voor willen vangen zelfs.
Hier deze verkoopt m "wegens gebrek aan vrije tijd" dan maar voor 1000 eurootjes: https://www.2dehands.be/a/games-en-...s-5-disc-edition-te-koop.html?previousPage=lr

Niet op telegram geweest , kleine drops dan?De Amazons zijn consoles aan het droppen! UK en IT zijn al geweest.
Zag ze op Discord voorbij komen. (Los, geen bundels)Niet op telegram geweest , kleine drops dan?
Moest er iemand een gewone Disc versie kunnen bemachtigen ( geen bundel ) mag me altijd contacteren.Zag ze op Discord voorbij komen. (Los, geen bundels)

Schaarste is zeker niet over, maar als ze al “los” in de sommige winkels liggen. Zal het stilaan wel beteren.Er wordt hier precies gedaan alsof de schaarste over is maar voor degene die niet heel de dag online zijn, is het nog steeds zoeken hoor. De eerste 2 maanden zat ik ook tevergeefs op discord maar sinds de fomo over is en ik dagelijks maar 's avonds eens een forum check, zit er ook geen vordering meer in.
Je weet toch dat ze dit puur doen om te laten zien dat ze er verkopen?Schaarste is zeker niet over, maar als ze al “los” in de sommige winkels liggen. Zal het stilaan wel beteren.
Is wel inclusief een playseat en wheel. But I get your point![]()
Van de FAQ van Game Mania.Puur uit nieuwsgierigheid: zijn hier nog altijd mensen die wachten op hun game mania pre-order?
Geen idee, ze staan niet in de winkel uitgestald. Ik moest er om vragen en dan werd hij opgehaald in het magazijn.Hoeveel stonden er nog in Roeselare gisteren [digitale editie] ?
Heb morgen de vroegen tot 13u30 en zou dan eens gaan kijken.