PS5 waar nog te vinden?

Ik zou gewoon om de 2 3 dagen bellen naar een of meerdere Dreamland winkel in de buurt.. daar volgens internetbronnen meeste mogelijkheid tot voorraad...

Mediamarkt Oostende hadden ze er nog eentje maar enkel met koppelverkoop van hun garantie (+100€)

Wordt nu toch idd echt wel moeilijk om er 'geen' te pakken te krijgen. Enkel mensen met een fobie om buiten te komen vinden er geen precies :p
En toch heb ik tot hiertoe altijd pech gehad. Mijn gezin situatie en mijn job maken het heel moeilijk om er één vast te krijgen. Als ik in een winkel vraag of ze een wachtlijst hebben krijg ik altijd te horen dat ze niet met lijsten werken.

Ik heb er een tijdje niet meer op gelet maar zal er nu toch eens werk van maken als het wat meer te doen is. Nochtans staan de tweedehands prijzen nog steeds torenhoog, men zou verwachten dat dat ook begint te zakken als het dan echt gemakkelijker wordt nu. Heb me terug geabonneerd op de bots (was het een tijdje beu) dus hopelijk binnenkort een nieuwe drop.

Belachelijk idd, er zijn er die er nog 1000 euro voor willen vangen zelfs.
Hier deze verkoopt m "wegens gebrek aan vrije tijd" dan maar voor 1000 eurootjes: https://www.2dehands.be/a/games-en-...s-5-disc-edition-te-koop.html?previousPage=lr

De prijzen zijn in het algemeen wel aan het zakken vind ik op de tweedehandsmarkt, maar het blijft belachelijk natuurlijk.
Ik doe er in ieder geval niet aan mee en wacht wel totdat ik aan de beurt ben op de lijst van de lokale Dreamland :)

Dikke chapeau alvast aan iedereen hier op t forum die anderen al geholpen hebben zonder er een woekerprijs voor te vragen.
Mediamarkt Oostende hadden ze er nog eentje maar enkel met koppelverkoop van hun garantie (+100€)
Mag dat zomaar eigenlijk? Lijkt mij niet...

Er wordt hier precies gedaan alsof de schaarste over is maar voor degene die niet heel de dag online zijn, is het nog steeds zoeken hoor. De eerste 2 maanden zat ik ook tevergeefs op discord maar sinds de fomo over is en ik dagelijks maar 's avonds eens een forum check, zit er ook geen vordering meer in.

Laatst bewerkt:
Er wordt hier precies gedaan alsof de schaarste over is maar voor degene die niet heel de dag online zijn, is het nog steeds zoeken hoor. De eerste 2 maanden zat ik ook tevergeefs op discord maar sinds de fomo over is en ik dagelijks maar 's avonds eens een forum check, zit er ook geen vordering meer in.
Schaarste is zeker niet over, maar als ze al “los” in de sommige winkels liggen. Zal het stilaan wel beteren.

Schaarste is zeker niet over, maar als ze al “los” in de sommige winkels liggen. Zal het stilaan wel beteren.
Je weet toch dat ze dit puur doen om te laten zien dat ze er verkopen?
Hub pre-orders zijn nog lang niet allemaal afgeleverd hoor.

Bij Dreamland (Gent) doen ze niet aan lijsten. Ze zeiden dat ik naar de winkel moest bellen om te checken of er binnen zijn gekomen..

Is wel inclusief een playseat en wheel. But I get your point 😉

Inderdaad, ik trek mijn woorden in, daar zit degelijk spul bij dus dat kan ermee door.
Maar idd mijn punt is gewoon dat sommigen belachelijk veel nog denken te vragen, maar je merkt wel dat men minder vlug hoge boden begin uit te brengen.
Hopelijk gaat dat er stilletjes aan wat uit als er meer en meer consoles beginnen te verschijnen.
Maar de schaarste is ver van over.

Puur uit nieuwsgierigheid: zijn hier nog altijd mensen die wachten op hun game mania pre-order?
Van de FAQ van Game Mania.

Zijn alle reserveringen nu uitgeleverd?

Inmiddels heeft iedereen die de PS5 bij Game Mania heeft gereserveerd, de mogelijkheid aangeboden gekregen om een PS5 af te komen halen.

Van de Disc Edition ontvangen wij voorlopig alleen bundels waarbij Ratchet & Clank: Rift Apart standaard inbegrepen is. Wie een PS5 Disc Edition bij Game Mania heeft gereserveerd maar liever niet deze bundel wilt, blijft op de wachtrij staan en wordt gecontacteerd zodra wij weer PS5 Disc Editions zonder gebundelde game ontvangen van Sony.

Bron

Hoeveel stonden er nog in Roeselare gisteren [digitale editie] ?
Heb morgen de vroegen tot 13u30 en zou dan eens gaan kijken.

Terug
Bovenaan