PS5 waar nog te vinden?

Had in het PS4-tijdperk minder chance. Mogen opsturen naar Sony en paar weekjes mogen wachten op een nieuwe.

Inderdaad, had me al aan zoiets verwacht. DL gaf door dat reparatie 4 à 8 weken kan duren (de reparaties worden maar eenmaal per maand opgepikt dacht ik)...
Dus dit kwam heel goed uit ;-)

Inderdaad, had me al aan zoiets verwacht. DL gaf door dat reparatie 4 à 8 weken kan duren (de reparaties worden maar eenmaal per maand opgepikt dacht ik)...
Dus dit kwam heel goed uit ;-)
Als DL niet kon ruilen, ga je best wel rechtstreeks via Sony gaan. Want heel vriendelijke en goede service, gratis retour via bpost en ik denk dat ik uiteindelijk 3-4 weken heb moeten wachten (onderzoek of het toestel ging hersteld worden of niet - uiteindelijk gewoon een nieuwe gekregen). Natuurlijk was er toen wel net iets minder een tekort dan nu.

Op Facebook zie ik in groepen nu toch regelmatig meldingen passeren van losse verkoop bij MediaMarkt, vandaag ook weer in Brugge en Oostende blijkbaar. Mogelijks ook bij andere grotere ketens?

Wordt nu toch idd echt wel moeilijk om er 'geen' te pakken te krijgen. Enkel mensen met een fobie om buiten te komen vinden er geen precies :p

Een PlayStation 5? Nog héél lang geduld, aub (tot 2022 wellicht)

Ik heb er een tijdje niet meer op gelet maar zal er nu toch eens werk van maken als het wat meer te doen is. Nochtans staan de tweedehands prijzen nog steeds torenhoog, men zou verwachten dat dat ook begint te zakken als het dan echt gemakkelijker wordt nu. Heb me terug geabonneerd op de bots (was het een tijdje beu) dus hopelijk binnenkort een nieuwe drop.

Terug
Bovenaan