Milathis
Well-known member
Ook nog 1 te koop als je uit de buurt bent.Ik zou die zeker wel willen, maar Roeselare is wel compleet uit de richting voor mij dus dat gaat niet lukken vrees ik.
wilde multi quote doen maar lukte niet

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook nog 1 te koop als je uit de buurt bent.Ik zou die zeker wel willen, maar Roeselare is wel compleet uit de richting voor mij dus dat gaat niet lukken vrees ik.

Edegem is me wat te ver, maar bedankt voor het aanbod!Ik heb er 1 te koop moesten jullie nog op zoek zijn. Wel enkel te bundel.
Ik wil deze wel kopen!Ook nog 1 te koop als je uit de buurt bent.
wilde multi quote doen maar lukte niet![]()
Regio Limburg hierOok nog 1 te koop als je uit de buurt bent.
wilde multi quote doen maar lukte niet![]()

Dreamland had nog eentje liggen dat vandaag niet is opgehaald! Netjes omgewisseld dusJa zou ook via Sony proberen.
Normaal ruilt DreamLand wel om, maar zonder stock wordt dat moeilijk.

Sjanske amai!Dreamland had nog eentje liggen dat vandaag niet is opgehaald! Netjes omgewisseld dus![]()
Had in het PS4-tijdperk minder chance. Mogen opsturen naar Sony en paar weekjes mogen wachten op een nieuwe.Dreamland had nog eentje liggen dat vandaag niet is opgehaald! Netjes omgewisseld dus![]()
Had in het PS4-tijdperk minder chance. Mogen opsturen naar Sony en paar weekjes mogen wachten op een nieuwe.
Als DL niet kon ruilen, ga je best wel rechtstreeks via Sony gaan. Want heel vriendelijke en goede service, gratis retour via bpost en ik denk dat ik uiteindelijk 3-4 weken heb moeten wachten (onderzoek of het toestel ging hersteld worden of niet - uiteindelijk gewoon een nieuwe gekregen). Natuurlijk was er toen wel net iets minder een tekort dan nu.Inderdaad, had me al aan zoiets verwacht. DL gaf door dat reparatie 4 Ã 8 weken kan duren (de reparaties worden maar eenmaal per maand opgepikt dacht ik)...
Dus dit kwam heel goed uit ;-)

Ja pas op. Dan is het te warm. En nu gaat het weer regenen.. stay safe, keep home!Wordt nu toch idd echt wel moeilijk om er 'geen' te pakken te krijgen. Enkel mensen met een fobie om buiten te komen vinden er geen precies![]()