PS5 waar nog te vinden?

Ik heb morgen ps5 van amazon. Ik sta ook nog op lijst Dreamland Lede was 40e ongeveer, dus moesten ze deze maand of volgende maand bellen wil ik gerust aan de kant houden voor iemand.

Net telefoon gekregen van DL Tienen. Mag hem gaan halen maar moet wel vandaag zijn. Was ook een andere bundel dan op de website stond. Het is een bundel met een controller extra, dus ook een andere prijs (649euro).

Net telefoon gekregen van DL Tienen. Mag hem gaan halen maar moet wel vandaag zijn. Was ook een andere bundel dan op de website stond. Het is een bundel met een controller extra, dus ook een andere prijs (649euro).
Zelfde bundel als bij mij gisteren, ze zeiden ook 649 euro aan de telefoon, maar aan de kassa was het € 654,95 !!! Echte scalpers, die dreamland

Zelfde bundel als bij mij gisteren, ze zeiden ook 649 euro aan de telefoon, maar aan de kassa was het € 654,95 !!! Echte scalpers, die dreamland
Wacht for real?? Jij bent die ook in Lede gaan halen eh? Ik heb wel "maar" €649,95 zoals aan de telefoon vermeld betaald ze :p

Ze emme u goe liggen toch 🤣🤣🤣

82785-D4-E-FD64-431-E-AC10-1-C96576-E832-D.jpg

Hij ligt!

Blijkbaar was ik in Hasselt de enige die er eentje te pakken heeft gekregen via click & go.

Terug
Bovenaan