Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dreamland Lochristi had er net nog
Mijn schoonbroer is net met de laatste gaan lopenDreamland Lochristi had er net nog

Zelfde bundel als bij mij gisteren, ze zeiden ook 649 euro aan de telefoon, maar aan de kassa was het € 654,95 !!! Echte scalpers, die dreamlandNet telefoon gekregen van DL Tienen. Mag hem gaan halen maar moet wel vandaag zijn. Was ook een andere bundel dan op de website stond. Het is een bundel met een controller extra, dus ook een andere prijs (649euro).
Wacht for real?? Jij bent die ook in Lede gaan halen eh? Ik heb wel "maar" €649,95 zoals aan de telefoon vermeld betaald zeZelfde bundel als bij mij gisteren, ze zeiden ook 649 euro aan de telefoon, maar aan de kassa was het € 654,95 !!! Echte scalpers, die dreamland

Effectief. Mocht wel kiezen welke kleur 2de controller en heb rood genomen. Mss wast datWacht for real?? Jij bent die ook in Lede gaan halen eh? Ik heb wel "maar" €649,95 zoals aan de telefoon vermeld betaald ze
Ze emme u goe liggen toch![]()