Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb toch zojuist mijn bevestigingsmail van reservatie ontvangen voor afhaling in Dreamland Ninove.Ge moet toch niet vroeg op staan? Ik had mij bij twee Dreamland winkels telefonisch op de lijst gezet en binnen de drie weken hadden ze beide gebeld.
Ik moet wel zeggen dat ze niet allemaal met reservatielijsten werken. Die van Ninove wou mij niet noteren bijvoorbeeld.
Net 2e telefoon dat ze er toch eentje hebben voor mij!Ook net telefoon gehad dat het niet doorgaat...
Aangezien letterlijk elke DL winkel anders werkt, kunt ge best gewoon bellen en dit vragen.Blijven de reservaties die vandaag gemaakt zijn maar niet doorgaan nu eigenlijk open staan voor volgende leveringen?
Bij mij hebben ze gezegd dat deze reservatie blijft staan, dus als ze een nieuwe lading binnen krijgen gaan ze u opbellen...Blijven de reservaties die vandaag gemaakt zijn maar niet doorgaan nu eigenlijk open staan voor volgende leveringen?
Yow!Ik kan nog een bundel ophalen (Ratchet + controller). Wie van het forum wil er nog ene? Het enige wat ik vraag, is een traktatie om erom te moeten rijden![]()
Hier ook interesse!Ik kan nog een bundel ophalen (Ratchet + controller). Wie van het forum wil er nog ene? Het enige wat ik vraag, is een traktatie om erom te moeten rijden![]()