PS5 waar nog te vinden?

Ge moet toch niet vroeg op staan? Ik had mij bij twee Dreamland winkels telefonisch op de lijst gezet en binnen de drie weken hadden ze beide gebeld.

Ik moet wel zeggen dat ze niet allemaal met reservatielijsten werken. Die van Ninove wou mij niet noteren bijvoorbeeld.
Ik heb toch zojuist mijn bevestigingsmail van reservatie ontvangen voor afhaling in Dreamland Ninove.

Wel via de site besteld (Collect & Go)

EDIT: zojuist telefoon gekregen van Dreamland -> bestelling gaat niet door in Ninove!

Laatst bewerkt:
Iedereen zal hier wel telefoon krijgen vrees ik. Vond het al verdacht dat die bundel er zo lang bleef opstaan.

Diest niets. Eens zien wat ze in Mol of Hasselt zeggen. Maar aangezien ik er vrij laat bij was zal het niets worden.

Edit: Hasselt ook niets.

Naar Roeselare geweest omdat ik nog geen gelefoon had gekregen maar ze waren nog bezig met de lijst om iedereen op te bellen

voordeel was wel dat mijn neef nu wel kunnen reserveren heeft voor de volgende levering

Blijven de reservaties die vandaag gemaakt zijn maar niet doorgaan nu eigenlijk open staan voor volgende leveringen?

Ik heb van DL Wilrijk bevestiging gehad (sms dus niet de bevestigingsmail van de bestelling) dat ik hem kon komen afhalen vandaag.
Wel bestelt om iets na 6 deze morgen omdat ik vroeg gestart was 😁

Wil straks wel eens informeren of er nog vrij zijn voor iemand van het forum ?

Ik kan nog een bundel ophalen (Ratchet + controller). Wie van het forum wil er nog ene? Het enige wat ik vraag, is een traktatie om erom te moeten rijden :p

Nu in Tienen beschikbaar.. Ondertussen al telefoon gekregen van Diest en Hasselt dat er geen voorraad was.. Wat een systeem.
Staat ook nog steeds beschikbaar in Diest.

Terug
Bovenaan